اسنپ باکس اسنپ راه اندازی شد

 به گزارش سیناپرس، به نقل ازایران استارت آپ،در پاسخ به این سوال عمومی که چرا با سرویس‌های اسنپ، ارسال بسته امکان‌پذیر نبود و با اسنپ فقط حمل و نقل کاربر در سفرهای درون‌شهری انجام می‌شد، باید گفت،با سرویس جدید اسنپ‌باکس، شما امکان ارسال بسته‌های خود را در اسنپ خواهید داشت!

اسنپ، به تازگی در راستای گسترش خدمات متنوع حمل و نقل درون شهری و در جهت ارایه سرویس هایی کامل تر، متنوع تر و در دسترس تر به شما، از سرویس جدید اسنپ باکس رو نمایی کرده‌ است. اسنپ باکس به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از نرم افزار اسنپ، تنها با چند کلیک، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در هر کجای شهر که باشید با قیمتی مناسب مرسولات و بسته‌هایخود را توسط موتورسیکلت‌های اسنپ به مقصد مورد نظر خود برسانید.

از امکانات شاخص این سرویس می توان به هزینه مناسب، دسترسی آسان در شهر، قابلیت پیگیری مسیر، و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

در حال حاضر اسنپ باکس روی نسخه جدید اندروید فعال است و نسخه iOS اسنپ باکس نیز آماده شده است، اما به دلیل مشکلی که اخیرا Apple برای بروز رسانی نرم افزارهای ایرانی ایجاد کرده، در آینده نزدیک بروز رسانی خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا