نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پنجمین رویداد کارآفرینی فرآفرین برگزار می‌شود

پنجمین رویداد کارآفرینی فرآفرین در زمینه «فناوری‌های نوین در مدیریت شهری» از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی(ستفا) شعبه صنعتی اصفهان و ستفا مرکزی تهران با مشارکت شهرداری اصفهان و همزمان با نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری (IcS2017) در تاریخ 13 الی 15 مرداد ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

این رویداد ترویجی و با رویکرد آموزشی است که  قصد دارد تا تیم‌ها و افراد علاقه‌مند به فرایند کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب وکار نوپا را آموزش دهد تا بتوانند اطلاعات لازم در فرایند ایده تا عمل و کارآفرینی را کسب کنند. در جریان این رویداد بیش از 100 نفر از علاقه‌مندان صاحب ایده در زمینه فناوری‌های نوین در مدیریت شهری، در فضایی اختصاصی مستقر می‌شوند و می‌توانند با اشتراک‌گذاری ایده‌های خود مهارت‌های کارآفرینی را بیاموزند و به پیشبرد و اجرایی شدن ایده‌های هم کمک کنند. در این رویداد اساتید و مربیان هم برای ارائه مشاوره و آموزش حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر ارزیابی، شناسایی و معرفی خواهند شد.

مخاطبان رویداد: دانشجویان و دانش‌آموختگان، جوانان علاقمند به مباحث خلاقیت ایده پردازی کارآفرینی و فناوری‌های نوین و IT، استارت‌آپ‌ها

محورهای این رویداد عبارتند از :

رویداد فرآفرین:

"فرآفرین" رویدادی آموزشی است که باهدف انتقال دانش در حوزه توسعه مشتری طراحی شده است و تمرکز آن بر آموزش فرایند کشف مشتری است. این رویداد می‌خواهد به افرادی که دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار نوپا هستند بیاموزد که مشتری و خواسته‌های او اصل و محور است. بدین ترتیب محصولی بسازند که خواهان دارد. رویداد فرآفرین بر اساس روش توسعه مشتری طراحی‌شده و در طول دوره برگزاری این رویداد، روش‌های استاندارد توسعه مشتری و 50 شاخص مهم برای شناخت درست مشتری، به افراد حاضر در رویداد آموزش داده می‌شود.

لازم به ذکر است در تاریخ 1 مرداد ماه کارگاه آموزشی (پیش رویداد) این رویداد با محوریت موضوعاتی آشنایی با الفبای استارت ‌آپ، خلق ایده و بوم فرآفرین در اصفهان برگزار می‌گردد.

 

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل