هتل هایپرلوپ در راه است

به گزارش سیناپرس ازمهر و به نقل از ساینس الرت، یک محقق جوان در دانشگاه نوادا ایده منحصربفرد هتل هایپرلوپ را ارایه کرده است. این ایده شامل یک سیستم حمل و نقل و ۱۳ هتل در شهرهای مختلف آمریکا می شود.

به بیان ساده تر می توان گفت برای استفاده از این فناوری دیگر نیازی به تهیه بلیط برای هواپیما یا قطار و همچنین تلاش برای رزرو هتل نخواهد بود و مسافران تنها با سوار شدن به سیستم حمل و نقل سریع هایپرلوپ خود را به هتلهایی که به این سیستم متصل هستند می رسانند.

محققی که این نوآوری را ارایه کرده پیش تر نیز در رقابت جایزه نوآوری Radical Innovation Award به عنوان چهره برتر شناخته شده بود. این مسابقه برای طراحی های ابتکاری در زمینه هتلها تعریف شده است.

مهمترین ویژگی هایپرلوپ هتل در آن است که سفر و اقامت در بزرگترین شهرهای آمریکا با سرعت غیرقابل توصیفی انجام می شود.

در این پروژه، ۱۳ مکان در شهرهای مختلف آمریکا به عنوان هتلهای مقصد در نظر گرفته شده است که تمامی آنها در قالب یک شبکه به وسیله هایپرلوپ به یکدیگر متصل می شوند.

ایده هایپرلوپ پیش تر توسط الون ماسک در سال ۲۰۱ مطرح شد. هایپرلوپ نوعی سیستم حمل و نقل بسیار سریع محسوب می شود که در دل لوله های طولانی صورت می گیرد.تخمین زده می شود پروژه هتل هایپرلوپ با بودجه ۱۳۰ میلیون دلار عملیاتی شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا