نخستین همایش بین المللی مدیریت آموزشی ایران

حوزه(های) تحت پوشش: آموزش
تاریخ برگزاری: 21 خرداد 1394 تا 22 خرداد 1394
تاریخ برگزاری میلادی: 2015-06-11 – 2015-06-12
برگزار کننده: مرکز همایش های توسعه ایران
محل برگزاری: تهران
وضعیت کنفرانس: در حال پذیرش خلاصه مقاله
تاریخهای مهم:
مهلت ارسال چکیده: 1394/3/5
مهلت ارسال اصل مقاله: 1394/3/15
محورهای همایش:
مدیریت آموزشی:
-اصول مدیریت آموزشی
-مدیریت آموزش عمومی
-مدیریت آموزش عالی
-کارکردهای مدیریت آموزشی
-الزامات مدیریت آموزشی
-فلسفه علم و روش های پژوهش در مدیریت آموزشی
-سیاستگذاری آموزشی
-مبانی اقتصادی مدیریت آموزشی
-نظارت و راهنمایی در فرآیندهای آموزشی
-نظام های طبقه بندی در مدیریت آموزشی
-رهبری آموزشی
-جامعه شناسی آموزش
-ماهیت کارآفرینی در مدیریت آموزشی
-روش های نوین آموزشی
-اصول، نظریه ها و یافته های علمی آموزشی
-الزامات مدیریت آموزش در سازمان های پیشرو
-چالشهای مدیریت آموزشی در ایجاد شایستگی کارکنان
-داده کاوی و پردازش داده در مدیریت آموزشی
-ارزیابی و اندازه گیری مدیریت آموزشی
مدیریت آموزشی و حوزه های سازمانی
-جلب نظر سیاستگذاران عالی و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به مدیریت دانش
-بررسی دستاوردهای ارزنده مدیران و کارشناسان سازمانها و شرکتهای مختلف در زمینه مدیریت دانش
-تشویق اندیشمندان و صاحبنظران مدیریت دانش و حوزه های وابسته به ارائه دستاوردهای علمی
-چگونگی شناخت عوامل فرهنگی،اجتماعی و تربیتی در رابطه با مسئولیت مدیریت در مدیریت آموزشی
-تاثیر مهارت در کاربرد اصول و فنون مدیریت آموزشی
-شناخت اصول و فنون و مفاهیم مدیریت عمومی و مدیریت آموزشی
-تاثیر نظارت و کنترل در مدیریت آموزشی
-چکونگی پیریزی مبنایی منطقی برای مدیریت اسلامی با رویکردی به مدیریت آموزشی
-مدیریت آموزشی به عنوان قلمروی حرفه ای
-ویژگیهای مدیریت آموزشی
-چالش نوین در مدیریت آموزشی
-نقش مدیریت آموزشی تخصصی در اثربخشی نظام آموزش و پرورش
سازمان های آموزشی:
-تئوری های سازمان و مدیریت در آموزش
-مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های آموزشی
-استراتژی های رهبری اثربخش در سازمان های آموزشی
-آموزش و بهسازی منابع انسانی
-مدیریت مالی سازمان های آموزشی
-مدیریت آموزش کارکنان
-عناصر سازمانی در مدیریت آموزشی
-سازمان های آموزشی متمرکز و نامتمرکز
-اصول مدیریت علمی در سازمان های آموزشی
-تبیین رفتار در سازمان های آموزشی
-تاثیر مکاتب و نظریه های سازمان و مدیریت بر مدیریت آموزشی
-ویژگی های محیط های آموزشی
-الزامات مدیریت آموزشی در سازمان
-مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی
-مدیریت آموزشی تطبیقی
-نظام های نوین آموزشی
-نظریه های یادگیری و الگوهای نوین تدریس
-روش های فعال یاددهی و یادگیری
– یازسنجی آموزشی مبتنی بر شایستگی های سازمانی
-شناخت و تبیین در توسعه شایستگی های منابع انسانی
-شایستگی مورد نیاز در دستیابی به اهداف سازمانی در شرایط بحران
-آسیب شناسی نیاز سنجی آموزشی سازمان ها
-بررسی موانع ایجاد نوآوری در سازمان های آموزشی
-رهبری اخلاقی در سازمان های آموزشی
-نقش توسعه منابع انسانی در تغییر و نوآوری سازمانهای آموزشی
-راهکارهای جهانی شدن و تحولات استراتژیک در مدیریت و سازمان های آموزشی
-معضلات و الگوی راهبردی ترویج اخلاق در سازمان های آموزشی
-بررسی عامل های مؤثربرتمایل اعضای سازمان های فرهنگی- آموزشی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده
-اعتبارسنجی سازمان های آموزشی
کیفیت آموزشی:
-راهکارهای بهبود مستمر برنامه ریزی آموزشی
-مدیریت کیفیت آموزش
-سنجش کیفیت آموزشی
-سنجش اثربخشی آموزشی
-سنجش محتوای آموزشی
-تجزیه و تحلیل سیستم های مدیریت آموزشی
-ارزیابی مدرسین
-برنامه ریزی آموزشی ضمن خدمت
-راهکارهای کاربردی بهبود مستمر برنامه ریزی آموزشی در توسعه شایستگی ها
-شناسایی موانع و چالشهای متداول پیش رو در اجرای برنامه های آموزشی
فناوری آموزشی:
-فناوری اطلاعات در سیستم های آموزشی
-کلاس های غیرمتعارف
-فناوری های نوین آموزشی
-مدیریت آموزشی و شبکه ها
-آشنایی با فناوری پورتال و کاربردهای آن
-فناوری آموزشی در تربیت بدنی و چالشهای فرارو
-مدیریت بازار فناوری ؛ راهکار اصلی توسعه درون زای فناوری
-بازنگری در آموزش مفاهیم فناوری اطلاعات و سیستم ها
-مدیریت راهبردی فناوری بر اساس چرخه ی عمر فناوری
-تکنولوژی آموزشی و نقش آن در برنامه های آموزشی ترویجی
-تکنولوژی آموزشی و نقش آن در برنامه های آموزشی ترویجی
-نوینگرایی در سیستمهای آموزشی عصر فناوری اطلاعات





