نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رونمایی از نسل جدید شاسی بلندهای دوگانه سوز

در سالهای اخیر بسیاری از شرکتهای معتبر خودروسازی جهان که تخصص ویژه ای در ساخت خودروهای لوکس دارند به طراحی محصولات شاسی بلند دوگانه سوز نیز روی آورده اند که در این زمینه می توان به بی.ام.و، ولوو، مرسدس و اکنون آئودی اشاره کرد.

Q7 e-tron که می توان آن را خودرویی جادار و مناسب برای خانواده عنوان کرد به تازگی در نمایشگاه خودروی شانگهای به دنیا معرفی شد. این محصول بازده کاری مناسبی دارد و با برخورداری از باتری 17.3 کیلووات ساعتی خنک شونده با مایع عمکلرد کلی امیدوارکننده ای در آزمایشات داشته است.

آئودی به صراحت عنوان کرده که این خودروی جدید را صرفا برای بازارهای آسیایی ساخته است و دقیقا به همین دلیل بوده که از نمایشگاه خودروی شانگهای برای معرفی آن به مشتریان استفاده کرده است.

برد حرکتی این خودرو با تکیه بر سیستم باتری، حدود 53 کیلومتر است که حتی از برد حرکتی خودروهای رقیبی نظیر BMW X5 xDrive40e، Volvo XC90 و یا Mercedes GLE بیشتر است.

زمانی که سیستم برقی با موتور احتراق داخلی ترکیب می شود برد حرکتی محصول جدید آئودی به 1020 کیلومتر افزایش می یابد یعنی چیزی درحدود 20 برابر وضعیت نخست.

خودرو صفر تا 100 را در 5.9 ثانیه طی می کند که با توجه به بزرگی خودرو رکورد امیدوارکننده ای است. همچنین Q7 e-tron تا 220 کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت دارد.

فروش این خودروی جدید از سال 2016 آغاز خواهد شد.

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل