گاو وحشی لامبورگینی رونمایی شد

سیناپرس: لامبورگینی که به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در زمینه طراحی و ساخت خودروهای لوکس گرانقیمت شهرت دارد از سال 1963 همکاری خود با شرکت پیرلی را آغاز کرد. همکاری این دو شرکت ایتالیایی طی نیم قرن گذشته به افزایش اعتبار متقابل آنها منجر شده است.

اکنون لامبورگینی با هدف جشن نیم قرن همکاری با این شرکت متخصص در زمینه تولید انواع تایر از خودروی جدیدی موسوم به Aventador LP700-4 Pirelli Edition رونمایی کرده است.

طی 50 سال گذشته تمام خودروهایی که از لامبورگینی خارج شده اند سوار بر تایرهای ساخت شرکت پیرلی بوده اند. در این مدت طولانی هر دوی این شرکتها دست به نوآوری های متنوعی در صنعت خودروسازی و تولید تایر زده اند و حالا خودروی Aventador LP700-4 Pirelli Edition نمایشی تحسین برانگیز از این نگرش است.این خودرو که در دو نسخه کوپه و روداستر ارایه شده برای تحویل در تابستان سال 2015 در نظر گرفته شده است.

استفاده از فیبرکربنی در بخش های مختلف بدنه از جمله نوآوری هایی است که مهندسان لامبورگینی با هدف پایین نگاه داشتن وزن آن به کار گرفته اند.خودرو به موتور قدرتمند 12 سیلندری مجهز است که با توان 700 اسب بخاری جایی برای انتقاد باقی نمی گذارد.محصول جدید لامبورگینی که تا 350 کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت دارد از شتاب قابل توجهی نیز برخوردار است به طوریکه صفر تا 100 را تنها در 2/9 ثانیه طی می کند.برخی کارشناسان صنعت خودرو عنوان "گاو وحشی" را به این تازه وارد داده اند.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا