نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

امضاء تفاهم نامه میان همکاری صندوق حمایت ازپژوهشگران و پژوهشگاه رویان

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، این تفاهم نامه که به امضای دکتر نصرت الله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و دکتر حمید گورابی رییس پژوهشگاه رویان رسید، همکاری در زمینه اجرای 20 طرح تحقیقاتی پسادکتری در راستای سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی اعلام شده توسط پژوهشگاه و صندوق را امکانپذیر می کند.

براساس این گزارش، در صورت پیشرفت مناسب براساس برنامه کاری و رضایت صندوق از آن، موضوع تفاهم نامه تا 50 طرح، قابل افزایش است.

این گزارش می افزاید : ایجاد لینک پورتال های دو مجموعه برای آگاهی از کارهای تحقیقاتی انجام شده و در دست انجام، از دیگر همکاری های قید شده در تفاهم نامه است.

مدت اعتبار این تفاهم نامه پنج سال از تاریخ امضاء می باشد که در صورت نیاز و توافق کتبی طرفین، تمدید آن امکان پذیر خواهد بود.

طبق آنچه که در این تفاهم نامه ذکر شده است، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی به منظور شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از این قشر توانمند جامعه، و پژوهشگاه رویان نیز به منظور استفاده از مشارکت و همکاری های علمی آنان در زمینه اجرای سیاست های خود، اقدام به انعقاد این تفاهم نامه کرده اند.

پیش از امضای این تفاهم نامه،رییس صندوق پژوهشگران در نشست با متخصصان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه رویان، ضمن تشریح امکانات و خدمات صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی، چگونگی بهره مندی پژوهشگران از این امکانات را برای آنان توضیح داد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل