پژوهشگران یکی از شرکتهای دانشبنیان ایران سامانه بومی مدیریت مدارک با قابلیت جستجوی هوشمند را راه اندازی کردند؛ این سامانه مدارک سازمانی را با قابلیت تعریف گردش کار و سطوح دسترسی تا ۵ لایه مختلف فراهم میکند.
رجبی، رئیس هیئت مدیره این شرکت دانشبنیان درباره این سامانه به خبرگزاری سینا، گفت: سامانه مدیریت مدارک ایساتیس، امکان مدیریت یکپارچه اسناد و مدارک سازمانی را با قابلیت تعریف گردش کار و سطوح دسترسی تا ۵ لایه مختلف فراهم میکند.
وی به ویژگیهای منحصر به فرد این سامانه اشاره کرد و افزود: این سیستم دارای قابلیت جستجوی هوشمند در محتوای فایلهاست و کاربران میتوانند به راحتی در مدارک خود جستجو کنند. همچنین سیستم گردش کار کاملا مستقل از کامپوننتهای خارجی طراحی شده و به صورت تحت وب در دسترس است.
وی در مقایسه با محصولات مشابه گفت: برخلاف سایر شرکتها که از ابزارهای آماده یا نیازمند لایسنس خارجی استفاده میکنند، ما دیتاهای خود را به صورت داخلی تربیت کرده و از فناوری بومی بهره بردهایم.
رئیس هیئت مدیره شرکت راهبرد سیستم ایساتیس در پایان خاطرنشان کرد: این سامانه هماکنون در حدود ۵۰ شرکت فعال در حوزههای فولاد، پتروشیمی، عمرانی و مواد غذایی در حال استفاده است و پاسخگوی نیازهای مدیریت اسناد این سازمانها بوده است.