محققان کشور در یک تیم استارتاپی از ارائه سرویس یکپارچهسازی واتساپ برای کسبوکارها خبر دادند؛ این سرویس امکان مدیریت ارتباط با مشتریان و اجرای کمپینهای تبلیغاتی را از طریق واتساپ فراهم میکند.
هدیه شریعتیفرد، نماینده یک شرکت دانشبنیان در حوزه یکپارچهسازی واتساپ در معرفی خدمات این مجموعه به خبرنگار خبرگزاری سینا گفت: ما با استفاده از API واتساپ، امکان یکپارچهسازی این پلتفرم را با نرمافزارهای مالی و حسابداری کسبوکارها فراهم کردهایم تا بتوانند به راحتی با مشتریان خود از طریق واتساپ در ارتباط باشند.
وی به قابلیتهای این سرویس اشاره کرد و افزود:این سیستم امکان اجرای کمپینهای ارسال انبوه پیام را نیز فراهم میکند. کسبوکارها میتوانند با بارگذاری فایل اکسل حاوی شماره مشتریان در پنل، کمپینهای تبلیغاتی خود را در بازههای زمانی مشخص اجرا کنند.
شریعتیفرد از ویژگی هوشمند این سرویس خبر داد و گفت: قابلیت جدیدی که اضافه شده، پاسخگویی خودکار به سوالات مشتریان است. با ارائه دادههای مربوط به کسبوکار به سیستم، وقتی مشتری سوالی در واتساپ میپرسد، سیستم به صورت خودکار از بین دادهها پاسخ مناسب را استخراج و به صورت مختصر به مشتری ارائه میدهد.