نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت هفته آینده برگزار می شود

 جشنواره صدف در بخش های مختلف همچون نمایشگاه کارآفرینی، کارگاه های آموزشی، رویداد کارآموزی و کارورزی و ارائه پایان نامه ها دانشجویی به شرکت های دانش بیان تدارک یافته است.
این جشنواره، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت هایشان در آن، به صورت فصلی و یا سالیانه برگزار می شود که می توان از آن به عنوان نمایشگاه فرصت های شغلی یاد کرد به نحوی که فرصت های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می شود. 
اینگونه نمایشگاهها فرصت مناسبی برای شرکت ها و سازمان ها فراهم می آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام کنند.
رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ التحصیلان می شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکت ها و دانشجویان به عنوان روشی جدید در اطلاع رسانی نیازهای محیط های کار و اجتماع از سویی دیگر، پارک فناوری پردیس را بر آن داشت تا برای برپایی نمایشگاه کار اقدام کند.
هدف این نمایشگاه و کارگاه های آموزشی، معرفی شرکت ها، معرفی کسب و کار جدید، ایده دادن به دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت است.
و … می باشد. 
جشنواره صدف (iran jobfair)، اهداف متعددی از جمله فراهم کردن زمینه رویارویی مستقیم صنعت و دانشگاه، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه در قالب شرکت های کارآفرین، معرفی سازمانها و ادارات مرتبط با رشته ‌تحصیلی، 
شناسایی علایق واستعدادها (خودشناسی شغلی)، آشنایی با انتظارات و مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان، آشنا شدن دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با طیف متنوع مهارتهای شغلی، امکان جذب نیرو و کارآموز برای شرکت ها و برپایی کارگاههای آموزشی کار و کارآفرینی را دنبال می کند.
گسترش خدمات مشاوره‌شغلی و استفاده از مشاوران متخصص، ایجاد نشریه‌های شغلی و بازار‌کار در محیط داخلی دانشگاه، ایجاد یک محیط دوستانه برای تعامل بیشتر بین فارغ التحصیلان، دانشجویان و شرکت ها، معرفی و بازتاب نتایج تحقیقات، پژوهش ها، تجربه ها و نوآوری های علمی و صنعتی صنایع، ایجاد انگیزه و خودباوری در میان فارغ التحصیلان و آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از آخرین دستاوردهای صنایع از دیگر اهداف برگزاری این رویداد کارآفرینانه به شمار می آید.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل