نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سومین کنگره بین المللی تولیدمثل، اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی انجمن علمی جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران، این دو کنگره توسط انجمن علمی جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با همکاری پژوهشگاه ابن سینا و مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی، درمان ناباروری کشور و مراکز علمی تخصصی داخلی و خارجی برگزار می شود.

درمان های طبی- دارویی و تاثیر آن برکمیت و کیفیت اسپرم،سلامت جنین قبل از لانه گزینی، نتایج درمان با داروهای ناباروری موجود در ایران، نقش آندومتر در RIF و سقط مکرر و روش های نوین در درمان و انجماد و پیوند تخمدان و حفظ باروری از جمله محورهای سومین کنگره بین المللی تولید مثل است.

سندرم تخمدان پلی کیستیک، مدیریت جامع کیفیت (TQM) در مراکز درمان ناباروری، ابعاد پزشکی، حقوقی و اخلاقی اهدا تخمک، ART در دام، اندومتریوز، سلولهای بنیادی و تولیدمثل و روشهای نوین در درمان ناباروری از طریق باروری شخص ثالث (انتقال هسته، انتقال میتوکندری و …) از دیگر محورهای این کنگره است.

همچنین مباحث علمی دومین کنگره سلامت باروری و فرزندآوری در قالب محورهای مختلف شامل تعالی جمعیت و فرزندآوری و نقش بخش سلامت و دیگر نهادها، تحولات اخیر بهداشت و درمان و بهبود سلامت باروری جامعه با رویکرد افزایش فرزندآوری، اخلاق حرفه ای در سلامت باروری و مامایی، حقوق و مسئولیت باروری افراد از منظر دین و فقه و مشاوره سلامت باروری، حقوق و مسئولیت باروری زوجین از منظر دین و فقه و مشاوره حین ازدواج و زناشویی، سقط و جنبه های قانونی سلامت باروری، ترویج زایمان طبیعی: چالش ها و فرصت ها، حمایت یابی و نقش ماماها، متخصصین و جامعه در توسعه زایمان طبیعی و ایمن، مدیریت ایمنی در سیستم مراقبت بهداشت باروری و مامایی و فرزندپروری و مراقبت تکامل ابتدایی کودک است.

همزمان با برگزاری این دو کنگره، سومین "جشنواره برترین های حوزه تولید مثل با موضوع شناسایی و معرفی برترین های حوزه تولید مثل" در ۴ بخش اصلی استادان و پیشکسوتان، پژوهشگر برتر، مقاله برتر و پایان ‌نامه دانشجویی برتر برگزار می شود.

گفتنی است، این کنگره دارای 17 امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشکی می باشد و گروه های هدف شامل: پزشکان عمومی، علوم تغذیه، جراحی کلیه و مجاری ادراری – تناسلی، روانپزشکی، روانشناسی و مشاوره، زنان و زایمان، آسیب شناسی، ایمنی شناسی، زیست فناوری پزشکی – مولکولی، ژنتیک، علوم آزمایشگاهی، علوم تشریحی، فیزیولوژی، بیولوژی تولید مثل، دکترای بهداشت باروری، مامایی، اکوبیولوژی و دامپزشکی می باشند.

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات در مورد این کنگره ها با شماره تماس ۲۲۴۰۴۱۴۴ داخلی ۳۳۴ و ۳۳۸ و همچنین در مورد جشنواره با شماره ۲۲۴۰۴۱۴۴ داخلی ۳۵۲ تماس حاصل نمایند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل