نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

در نمایشگاه آسیایی تجارت هوائی چه خبر است؟

کنفرانس و نمایشگاه آسیائی تجارت هوائی یا Asian Business Aviation Conference & Exhibition با عنوان اختصاری (ABACE) از روز دهم آپریل سال جاری برابر با دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه در محل فرودگاه بین المللی هونگ کیائو در شهر شانگهای واقع در شرق کشور چین آغاز به کار کرده است. بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم از روز یازدهم آپریل امکان پذیر بوده و نمایشگاه و کنفرانس فوق تا روز سیزدهم آپریل به کار خود ادامه خواهد داد. در این نمایشگاه بیش از 170 شرکت و موسسه  مختلف از سراسر جهان حضور داشته و به معرفی آخرین دستاوردهای خود می پردازند.

هدف اصلی از برگذاری این رویداد، ایجاد جذابیت برای فعالان این حوزه، افزایش رفاه عمومی، کمک به تجارت هواپیما و فراهم کردن اطلاعات برای تهیه کنندگان محصولات صنایع هوائی و مصرف کنندگان آن ها اعلام شده است.

این کنفرانس و نمایشگاه با همکاری مقامات فرودگاه شانگهای و میزبانی موسسه جهانی تجارت هوائی National Business Aviation Association (NBAA) و با با مدیریت شعبه آسیایی این موسسه برگذار می شود. به گفته کارشناسان، کنفرانس و نمایشگاه آسیائی تجارت هوائی مهمترین رویداد مرتبط با این حوزه در قاره آسیا به شمار می رود.

هدف اصلی از برگذاری این رویداد، ایجاد جذابیت برای فعالان این حوزه، افزایش رفاه عمومی، کمک به تجارت هواپیما و فراهم کردن اطلاعات برای تهیه کنندگان محصولات صنایع هوائی و مصرف کنندگان آن ها اعلام شده است.

این کنفرانس و نمایشگاه برای نخستین بار در سال 2012 میلادی برگذار شده و با سرعت زیادی رشد کرده و مورد توجه قرار گرفت، به طوری که در سال نخست تنها 8 هزار بازدیدکننده و نمایندگان 51 کشور در این رویداد حضور داشتند اما این رقم در سال جاری به 170 کشور افزایش یافته و نمایندگان بیش از 500 رسانه بین المللی جهت پوشش این برنامه به شانگهای اعزام شده اند.

انجمن تجارت هوائی آسیا Asian Business Aviation Association (AsBAA) یک نهاد غیر انتفاعی محسوب می شود که در بیش از 130 نقطه جهان دارای نمایندگی است. گردانندگان خطوط هوائی، سازندگان هواپیما، بازرگانان و تاجران حاضر در این حوزه و افراد علاقه مند به دنیای هوانوردی، از جمله اعضای این انجمن محسوب می شوند. یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه و کنفرانس، ایجاد توازن منطقی بین محیط زیست و صنعت هواپیماسازی عنوان شده است. موارد مهم و متعددی از جمله افزایش امنیت پرواز، بالا بردن کارآئی هواپیماها و کاهش مصرف سوخت از جمله مواردی است که در این کنفرانس درمورد آن بحث و تبادل نظر می شود.

در این گزارش تصویری شاهد گوشه هایی از این نمایشگاه هستید.

 

منبع: abace

ترجمه: فاطمه کردی

 

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل