۱۶ ایده به مرحله دوم فین تک فست راه یافت

به گزارش سیناپرس به نقل از شنبه مگ، اين رويداد تا تاريخ ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت  تا برترین ایده‌ها انتخاب شوند. در ادامه به این رویداد و بخش‌های آن نگاهی داریم:

فین تک، کاربرد نوآوری‌های فناورانه در ارائه خدمات مالی است که شرکت فناپ با همراهی بانک پاسارگاد و شرکت های اتیک و داتین این رویداد را همچون سال گذشته در قالب نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فین تک برگزار مي كنند.

طی این مراسم  Pekka Honkanen، عضو هیئت مدیره گروه مالی ST1 فنلاند در رابطه با تاریخچه فین تک و کاربرد آن و گسترده شدن حامیان و کاربرد آن برای زندگی راحت‌تر صحبت‌هایی کاربردی داشت.
در ادامه افتتاحیه رویداد فین تک فست، از صاحبان ایده‌ خواسته شد تا در مدت زمان یک دقیقه، به صورت بسیار مختصر توضیحی از فعالیت و ایده خود برای حضار ارائه دهند تا بتوانند نظر داوران را به خود جلب کنند.
در بخش استارت آپ وان این جشنواره ۴۵ ایده ارائه شد که از میان آنها ۱۶ ایده توانستند به مرحله بعدی راه پیدا کنند. ۱۶ ایده که در بخش هک وان حضور خواهند داشت و با یکدیگر رقابت دارند، به شرح زیر است:
ايده شماره ۱۹با نام كرور كارت
ایده شماره ۸ با نام دهكده ارزوها
ایده شماره ۱۳ با نام فست پی 
ایده شماره ۴۴ با نامكالا به كالا
ایده شماره ۳۰ با نام نگهبان هوشمند حساب
ایده شماره ۳۳ با نام فوري طور
ایده شماره ۷ با نام دخل و خرج
ایده شماره ۱۰ با نام بيليونر
ایده شماره ۱۷ با نامz pay
ایده شماره ۴۱ با نام اكانت خانواده
ایده شماره ۲۵ با نام بانك نوتيف
 ایده شماره ۳۵ با نام نوتيفاير
ايده شماره ۲۶ با نام /باشگاه سرمايه
ایده شماره ۹ با نام ماركت ان وي
ایده شماره ۱۶ با نام شناسه
ایده شماره ۲۴ با نام چكاد
در بخش دوم این جشنواره، آیت الله محقق داماد،رييس هیئت امنای دانشگاه خاتم گفت: کشور ما در حال حاضر دارای زیر ساخت‌های خوب و افراد بسیار توانمندی است پس باید از سختی‌ها  و مشکلات با تفکر گذشت و به فکر آینده بود.
همچنين در ادامه مراسم، مجید قاسمی، مدیرعامل پاسارگاد بیان کرد: فناپ را بعد از خدا نقطه اتکا خودتان قرار دهید، من هم در حد توانم در خدمت شما هستم. 
او تاكيد كرد كه مرکز نوآوری فناپ، جز مراکز بسیار موفقی خواهد بود که بزودی نتایج آن قابل مشاهده است.
به گفته او، بانک پاسارگاد در آینده‌ای نزدیک با وجود جوانان خلاق حاضر در این رویداد، در خدمات نسل جدید پیشرو خواهد بود.
لازم به ذکر است، در ادامه مراسم، یک ساعت به شرکت کنندگان مهلت داده شد تا به تیم سازی بپردازند و بتوانند افراد مورد نیاز خود از جمله برنامه نویسان، طراحان تجربه و رابط کاربری و متخصصان کسب و کار انتخاب کنند با تشکیل تیم های ۴ تا ۶ نفری، آماده رقابت و رویارویی با چالش‌های مسابقه فین تک فست شوند.
گفتني است اين رويداد با هدف حمایت و تجاری‌سازی ایده‌های نو، حل مسائل جدید و معرفی استارتاپ‌های حوزهبانکداری، پرداخت الکترونیکی و بورس با همكاري بانك پاسارگاد و شركت فناپ و با حمايت شرکت‌های ‌اتیک و داتین در حال برگزاري است و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد. در پایان این رویداد به سه ایده برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا