اولویت‌های امور تبلیغات و رسانه وزارت فرهنگ کدامند؟

معاون امور تبلیغات و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارتقای سواد رسانه‌ای و بازگرداندن مرجعیت خبر به عنوان دو اولویت مهم این معاونت در دولت چهاردهم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری سینا، محمدرضا نوروزپور اظهار داشت: بخشی از اولویت‌های معاونت مطبوعاتی به برنامه‌هایی برمی‌گردد که شخصا به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کردم. بخشی هم به اولویت‌هایی که جناب وزیر در پیوست حکم معاون مطبوعاتی تعیین کرده است.

او افزود: اگر به پیوست حکم معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات مراجعه کنیم؛ مواردی که مطرح شده، مردمی‌سازی فضا برای مشارکت بیشتر مردم در امور خبری و رسانه‌ای را شامل می‌شود.

مدیرعامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، از بحث کاربست فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی در فضای رسانه و تبلغیاتی کشور و ارتقای هویت فرهنگ ایرانی و اسلامی در رسانه‌های داخلی و خارجی به عنوان دیگر اولویت‌های معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد کرد.

او تاکید کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای و بازگرداندن مرجعیت خبر به داخل کشور نیز شامل این موارد بوده و همگی برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت امور تبلیغات و رسانه‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ترکیبی از اولویت‌هایی است که در برنامه‌های ارائه شده توسط خودم به وزیر دیده شده و هم خواسته‌های وزیر از من است که در پیوست حکم منعکس شده است.

نوروزپور ابراز امیدواری کرد: با ظرفیت‌های موجود در معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمک گرفتن از دیگر دستگاه‌ها و مشارکت صنف به سمت تحقق این اهداف حرکت کنیم.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا