نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تقویت زیرساخت‌ها برای توسعه صنعتی و اشتغال در شهرک‌های صنعتی فارس

سینا

رئیس کارگروه اقتصاد و زیربنایی بسیجیان فارس، از برنامه‌های مجمع برای تکمیل زیرساخت‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، علی اصغر پناهی، امروز 7 آبان ماه در نشست تخصصی کارگروه اقتصاد و زیر بنایی مجمع بسیجیان استان فارس با موضوع بررسی مشکلات زیر ساختی شبکه فیبر نوری و سیار شهرک های صنعتی استان اظهار کرد: توسعه صنعتی، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، کمک به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه‌گذاران از مهم‌ ترین اهداف و برنامه هایی است که ما در کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیج استان دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: با تکمیل زیرساخت‌ ها و امکانات زیربنایی در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

به گفته پناهی، یکی از موضوعاتی که در راستای تکمیل زیرساخت های شهرکهای صنعتی در دستورکار پیگیری کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیج استان است، به همین منظور اقدام به برگزاری جلساتی با مدیران مربوطه کرده ایم.

وی افزود: از موضوعات مطرح شده در جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیجیان فارس، بحث فیبر نوری و رفع خرابی تلفن ها در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بود که به نتایج خوبی رسیدیم.

رئیس کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیجیان استان فارس با بیان اینکه مقرر شد طرح تامین برق موردنیاز چهار سایت موجود در شهرک صنعتی شیراز ارائه و اجرا گردد: تصریح کرد: پیشنهاد شد درجهت بهینه سازی شبکه تلفن همراه یک سایت دیگر در شهرک صنعتی شیراز راه اندازی شود.

وی در پایان عنوان کرد: به منظور افزایش بهره وری صنعتگران، کلاس ها و کارگاهی هایی جهت آموزش آخرین تکنولوژی های روز دنیا که مرتبط با حوزه کاری آنهاست، برگزار خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل