نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رونمایی از ۴ مکمل دارویی جدید در شهرک صنعتی ویان همدان

از چهار مکمل دارویی جدید در حوزه افزایش سلامت و توان باروری آقایان و سلامت دوران بارداری در شهرک صنعتی ویان استان همدان رونمایی شد.

مراسم رونمایی از محصولات مکمل‌های تغذیه‌ای یکی از شرکت‌های فناور امروز، سه‌شنبه اول آبان ۱۴۰۳ همزمان با چهاردهمین سالگرد تاسیس این شرکت فناور و نوآور در محل شرکت در شهرک صنعتی ویان استان همدان برگزار شد.

این داروها به این شرح است:

مکمل اکتی اید

مکمل اکتی اید، یک مولتی ‌ویتامین مینرال تخصصی است که برای تقویت اسپرم و آمادگی باروری در آقایان فرموله شده است. این مکمل با ترکیباتی مانند گلوتاتیون، ال-آرژینین، کوکیوتن و جینسینگ به بهبود پارامترهای مایع منی، افزایش خون‌رسانی به اندام‌های تولید مثل، افزایش میل جنسی و بهبود توان آقایان در نعوظ کمک می‌کند.

اکتی اید به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و افزایش سطح انرژی، در بهبود کیفیت رابطه جنسی مؤثر است.

مکمل اکتی کانت

مکمل اکتی کانت یک محصول تخصصی برای افزایش تعداد اسپرم‌های نرمال است و برای تمامی آقایان، حتی در بیماری‌هایی مانند واریکوسل یا حتی پس از جراحی واریکوسلکتومی مناسب است.

این مکمل حاوی عصاره‌های آشواگاندا و ماکا، جینسینگ، ویتامین‌های B۲، B۳، B۱۲، C و کوکیوتن است که به افزایش تعداد اسپرم‌های نرمال، تقویت اسپرماتوژنز و بهبود میل جنسی کمک می‌کنند. همچنین، این ترکیبات با بهبود خون‌رسانی و افزایش سطح انرژی اسپرم‌ها، از ساختار اسپرم‌ها محافظت می‌کنند.

مکمل اکتی لیتی

اکتی لیتی مکمل تخصصی برای افزایش اسپرم‌های دارای حرکت نرمال است که به صورت کلی به بهبود توان باروری آقایان و تقویت رابطه جنسی کمک می‌کند. این مکمل علاوه بر افزایش تحرک اسپرم، در بهبود میل و کیفیت رابطه جنسی به واسطه فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد، مؤثر است. علاوه بر این آنتی اکسیدان‌های موجود در آن از ساختار اسپرم محافظت می‌کنند.

همچنین مکمل اکتی لیتی در ورزشکان موجب بهبود توان ورزشی و افزایش زمان واماندگی در تمرین می‌شود.

مکمل اسید فولیک

اکتی فول یک مکمل تغذیه‌ای ایده‌آل برای زمان اقدام به بارداری و سه ‌ماهه اول بارداری است. این مکمل با فرمولاسیونی ویژه و حاوی ترکیبات مؤثری مانند ید، فولات فعال به شکل ال-متیل فولات کلسیم، ویتامین D۳ و ویتامین‌های B۲، B۶ و B۱۲ فرموله شده است.

فولات فعال در اکتی فول به پیشگیری از نقص لوله‌های عصبی (NTDs)، شکاف لب و کام کمک می‌کند و همراه با ویتامین B۱۲ نقش مؤثری در پیشگیری و بهبود کم‌خونی مگالوبلاستیک دارد. همچنین، ویتامین D۳ موجود در این مکمل، علاوه بر حفظ سلامت استخوان‌ها، در کاهش التهاب و پیشگیری از بروز عوارض احتمالی دوران بارداری مانند پره‌اکلامپسی نیز نقش دارد.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل