نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

لزوم اقدامات فوری در مواجهه با تخلفات رانندگی در شیراز

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بر خطرات ناشی از تخلفات رانندگی و تأثیر منفی آن بر امنیت و کیفیت زندگی در شیراز تأکید کرد و خواستار اقدام‌های مؤثر پلیس راهور برای کاهش این تخلفات شد.

به گزارش سینا پرس فارس، محمدتقی تذروی امروز، ۲۹ مردادماه در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور اظهار کرد: به یقین خون این شهید و دیگر شهدای بزرگواری چون سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه موجبات فتح و ظفر خواهد بود و در رسالت جبهه مقاومت خللی پیش نخواهد آمد.

وی افزود: اکنون با گذشت یکسال از عملیات طوفان الاقصی وجدان های آگاه بیش از پیش با چهره وحشی و کودک کش رژیم تروریستی اسرائیل آشنا شده اند و مرز میان حق و باطل به برکت مجاهدت این مجاهدان و شهیدان سرافراز کاملا آشکارشده است و این رژیم سفاک تنها با ترور و کودک کشی می خواهد شکست های میدانی خود را ترمیم نماید.

تذروی با بیان اینکه تجربه نشان داده است که تفکیک دو سازمان حمل و نقل مسافر و تاکسیرانی از یکدیگر بهبود شرایط کار و در نتیجه خدمات رسانی شایسته را به دنبال دارد، ادامه داد: از آنجا که قشر تاکسیرانی یکی از ضعیف ترین اما در عین حال خدوم ترین اقشار هستند تقاضا دارم تا حصول نتیجه این امر را به جد دنبال نمایید تا این عزیزان نیز با استفاده از ظرفیت سازمان مستقل تاکسیرانی بتوانند خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهند.

وی ادامه داد: این روزها در سطح شهر چهار معضل همچون کورس های شبانه، رانندگی در حالات غیر طبیعی، عدم و یا دستکاری پلاک وسیله نقلیه و نیز ورود کامیون و ماشین های سنگین از کمربندی شمالغرب به شهر شیراز را شاهد هستیم که منجر به تصادفات و تخلفات و آسیب های متعدد و متنوع می‌شود که بسیاری از این آسیب ها به هیچ عنوان قابل ترمیم و بازگشت نبوده و از این روی شهروندان گزارشات متعدد گله‌مندی و درخواست برخورد با این تخلفات را خواستار هستند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: لذا انتظار این است تا پلیس راهور شهرستان شیراز با یک جدیت و بکارگیری ابزارهای لازم برخورد با موارد فوق را در دستور کار قرار داده تا شهروندان شاهد کاهش چشمگیر این تخلفات باشند.

خروج از نسخه موبایل