پذیرفته‌شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور فارس تا ۱۲ آبان فرصت ثبت نام دارند

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد که پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور فارس تا ۱۲ آبان فرصت دارند با ثبت نام غیرحضوری، به مراکز استان مراجعه و تشکیل پرونده دهند.

محسن جاجرمی زاده امروز، ۲۹ مهرماه با اعلام این خبر توضیح داد: پذیرفته‌شدگان در مقطع كارشناسی دانشگاه پیام نور از طریق کنکور سراسری و براساس سوابق تحصیلی می توانند پس از ثبت نام غیرحضوری تا 12 آبان ماه سال جاری به مراکز و واحدهای استان مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده و ثبت نام نهایی خود اقدام نمایند.

به گفته جاجرمی زاده، حدود 10 هزار نفر از طریق سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به عنوان پذیرفته شده در سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نوراستان فارس معرفی شده اند که روند ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و در ادامه تشکیل پرونده حضوری پذیرفته شدگان طبق جدول زمان بندی شده در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به اینکه کلاسهای درس دانشجویان جدیدالورود بلافاصله بعد از انتخاب واحد برگزار می گردد خاطرنشان کرد دانشجویان عزیز می توانند کتاب‌های درسی چاپ دانشگاه پیام نور را از نمایندگی‌های فروش مجاز دانشگاه در سراسر استان و نیز با مراجعه به سامانه فروش آنلاین کتاب‌های درسی به آدرس digibook.pnu.ac.ir به صورت غیر حضوری خریداری و تهیه نمایند. همچنین در صورت سفارش آنلاین علاوه بر تخفیفات ویژه خرید آنلاین ،کتابهای مورد نیاز را در آدرس پستی خویش تحویل میگیرند.

به گزارش سینا پرس فارس، دانشگاه پیام نور علاوه بر اخذ شهریه بسیار كم نسبت به سایر دانشگاه های دیگر، شرایطی را ایجاده كرده كه دانشجویان بتوانند بدون دغدغه و با دریافت تسهیلات شهریه، به تحصیل خود ادامه دهند و دانشجویان این دانشگاه علاوه بر امكان تغییر رشته، می توانند نزدیك ترین دانشگاه محل سكونت خود را به عنوان محل آزمون پایان نیمسال، انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا