نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان کودکان اکباتان

رئيس مرکز آموزشی درمانی اکباتان همدان از راه‌اندازی بخش دیالیز در درمانگاه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اکباتان و انجام موفقیت‌آمیز نخستین دیالیز خبر داد.

دکتر غلامرضا کلوندی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: راه‌اندازی واحد دیالیز در درمانگاه بیمارستان گامی مهم و حیاتی برای بهبود کیفیت خدمات درمانی و کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

وی اضافه کرد: این واحد با تجهیزات پیشرفته و کادر پزشکی متخصص می‌تواند به بیماران این امکان را بدهد که به راحتی و با خیال راحت تحت درمان قرار بگیرند.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اکباتان همدان افزود: انجام اولین دیالیز در این بیمارستان نشان‌دهنده تلاش و همت تیم پزشکی و مدیریتی برای فراهم کردن زمینه ارائه بهترین خدمات به بیماران است و این رویداد می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ بیمارستان باشد.

کلوندی گفت: راه‌اندازی واحد دیالیز در بیمارستان علاوه بر کمک به بیماران دیالیزی می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی جامعه و افزایش و تسهیل دسترسی به خدمات درمانی شود.

وی افزود: با راه‌اندازی این واحد، بیماران نیازی به مراجعه به مراکز دیگر برای دریافت درمان دیالیز ندارند بلکه می‌توانند در نزدیکی محل زندگی خود تحت درمان قرار بگیرند.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اکباتان همدان همچنین به حضور کادر پزشکی متخصص در این حوزه اشاره و مطرح کرد: با ایجاد واحد دیالیز، بیمارستان می‌تواند از پزشکان و پرستاران متخصص این حوزه بهره‌مند شوند.

کلوندی ادامه داد: راه‌اندازی واحد دیالیز به معنای استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته است که می‌تواند کیفیت درمان را افزایش و عوارض جانبی را کاهش دهد.

وی گفت: این واحد می‌تواند به برگزاری کارگاه‌ها و جلسات آموزشی برای بیماران و خانواده‌هایشان بپردازد تا آن‌ها با روند درمان و مراقبت‌های لازم آشنا شوند.

رئيس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اکباتان همدان اضافه کرد: دیالیز می‌تواند برای بیماران چالش‌های روانی به همراه داشته باشد بنابراین با ایجاد یک محیط حمایتی و دوستانه، بیماران می‌توانند احساس راحتی بیشتری کرده و از حمایت‌های عاطفی بهره‌مند شوند.

 

گزارش: سمیرا معارفی

خروج از نسخه موبایل