نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تنها راه برگشت سرمایه در سینما ساخت فیلم کمدی است

فیلم سینمایی زودپز

رامبد جوان هفت سال پس از «قانون مورفی» سراغ کارگردانی یک فیلم جدید رفت؛ فیلمی که خودش از نقطه صفر آن را کلید نزده بود و در روزهایی که قصد جدی برای فیلمسازی نداشت، یک تماس تلفنی از نوید محمدزاده پای او را به ماجرای «زود پز» باز کرد. او حالا این فیلم را بهترین و پخته‌ترین کارش می‌داند.

به گزارش خبرگزاری سیناپرس: «زود پز» با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده به عنوان بازیگران اصلی، ماجراهای یک خانواده را در دوران موشک‌باران تهران روایت می‌کند که پس از یک هفته اکران در سینماها، حدود ۴۲ میلیارد تومان فروش (تا بامداد چهارشنبه، ۲۵ مهرماه) داشته است.

رامبد جوان/کارگردان

کارگردان این فیلم معتقد است: فیلم‌هایی از جنس «زود پز» بخاطر روایت برخی اتفاق‌های تلخ مملکت در قالب کمدی، مثل تراپی عمل می‌کنند.

جوان که این روزها در تدارک تولید پروژه «کارناوال» برای پخش از شبکه نمایش خانگی است، او از سختی‌ها و شیرینی‌های ساخت «زود پز» گفت. او با اشاره به اینکه در شرایط فعلی سینما دیگر هر کسی به راحتی نمی‌تواند فیلم بسازد بیان کرد، خرج سنگین تولید فیلم چنان عجیب و ترسناک است که تقریبا برای همه نتیجه‌ای جز این باقی نمانده که تنها راه برگشت سرمایه در سینما ساخت فیلم کمدی است.

فیلم زودپز کارگردان رامبد جوان

 

ایسنا نوشت: این بازیگر و کارگردان از زمانی که او وارد پروژه شده تا زمانی که فیلمبرداری کلید خورده تنها یک هفته طول کشیده است. چندباری هم کار متوقف شده تا فیلمنامه تکمیل شود. او در پاسخ به این سوال که چرا با این عجله کار را پیش بردید و آیا مسائل مالی دلیل این کار بود گفت: بیشتر بخاطر خود گروه. ما نمی‌دانستیم تکمیل شدن فیلمنامه چقدر زمان می‌برد و اگر می‌خواستیم کار را کامل متوقف کنیم تا فیلمنامه تمام شود، اعضای گروه می‌رفتند؛ به هر حال پروژه کلید خورده بود و با چنین توقفی ممکن بود تهیه‌کننده گروه خود را کامل از دست بدهد. مدیریت منصور سهراب‌پور روی این مسئله واقعا کار پیچیده‌ای بود؛ اینکه بتوانی پروژه‌ات را پیش ببری و در عین حال گروهت را حفظ کنی و فیلمت هم در جریان باشد، آن هم با هزینه‌های عجیب و غریبی که این روزها وجود دارد کار بسیار سختی است.

خروج از نسخه موبایل