نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تمام ظرفيت هاي قانوني براي رفع موانع توليد بکار گرفته می شود

سینا

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با بيان اينكه از تمام ظرفيت هاي قانوني براي رفع موانع توليد استفاده مي شود گفت: راهبرد اصلي ما كمك به سرمايه گذاران براي شتاب بخشيدن به تكميل و بهره برداري از واحدهاي توليدي است.

به گزارش سینا پرس فارس، سيد مسعود عظيمي امروز، 24 مهرماه در نهمین جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در سال جاری، اظهار کرد: تلاش كرده ايم مشكلات واحد هاي صنعتي را در كوتاهترين زمان رفع كنيم تا شاهد تسريع در روند بهره برداري از واحد هاي توليدي باشيم .

عظیمی افزود: با تدابیر انجام شده، آهنگ ساخت و ساز و تکمیل طرح‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس سرعت قابل قبولی گرفته است که این موضوع نوید دهنده حرکت به سمت توسعه صنعتی است.

وی بیان کرد: حمایت از فعالان صنعتی به منظور حضور فعال و اثربخش آن‌ها در بخش تولید با هدف تحقق جهش تولید با مشارکت مردم از اهداف مهم برگزاری جلسات این کمیته محسوب می‌شود و امسال برگزاری جلسات کمیته تسهیل و رفع موانع تولید در این شرکت با رویکرد حمایتی و حل فصل مشکلات، به صورت مستمر برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: احیای صنایع راکد، حفظ و پایداری تولید و اشتغال و ارتقای سطح تولید در واحدهای صنعتی فعال از دیگر اهداف برگزاری این جلسات است.

عظیمی با بیان اینکه حذف موانع تولید گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: برگزاری جلسات کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز در همین راستا انجام می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۹ جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزار و در این جلسات به مسائل و مشکلات ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی رسیدگی شده است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل