نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پنل گفت‌وگوی تاکستان به شناسایی افراد مستعد می‌انجامد

مدیر بهارستان مرکز نوآوری امید می‌گوید پنل گفت‌وگوی تاکستان سبب شناسایی افراد مستعد می‌شود و این افراد مورد حمایت مرکز قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری سیناپرس: یاسین شریعتمداری، مدیر بهارستان مرکز نوآوری امید (حوزه هنری کودک و نوجوان)با اشاره به سومین پنل «گفت‌وگوی تاکستان» گفت: فردا چهارشنبه ۲۵ مهر سومین پنل گفتگوی تاکستان را داریم که در آن دو تن از اساتید و افراد با تجربه در حوزه بازی رومیزی حضور دارند.

وی افزود: تعداد زیادی از افراد بازی‌های رومیزی طراحی کرده‌اند و تجربه طراحی بازی با موضوع پیامبر اسلام (ص) دارند. آنها برای خارج از کشور همچون کشورهای شرق آسیا سفارش کار دارند که سفارش‌ها را انجام داده‌اند و تولید و توزیع این بازی‌ها محقق شده است.

مدیر بهارستان مرکز نوآوری امید در ادامه گفت: انتقال تجربه افراد باتجربه به افرادی که می‌خواهند تازه به عرصه‌های حوزه صنایع خلاق و کودک نوجوان وارد شوند بسیار مهم است؛ ما سلسله نشست‌های تاکستان را در نظر گرفته‌ایم تا افرادی که تجربه کمتری را در این مجموعه دارند و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند یا علاقه‌مند هستند به این مجموعه ورود داشته باشند، بستری فراهم شود و بتوانند از تجربیات افرادی که بیش از ۱۰ تا ۱۵ سال در این حوزه‌ها فعال هستند، استفاده کنند و در نهایت بتوانند در مسیر پیش رو سریع‌تر پیشرفت کنند و موانع و چالش‌هایی که افراد قبلی در این عرصه روبرو بودند را تجربه نکنند.

شریعتمداری به خبرگزاری مهر گفت: در سومین پنل گفت‌وگوی تاکستان آرمین مستور و امین انصاری حضور خواهند داشت و از تجربیات طراحی و تولید چند بازی رومیزی برای دیگران صحبت خواهند کرد. این رویدادها و نشست‌های تاکستان بستری برای آشنایی افراد نوپا در این حوزه‌ها با مرکز نوآوری امید است. پنل گفت‌وگوی تاکستان سبب شناسایی افراد مستعد می‌شود. افراد به واسطه این پنل‌ها با مرکز نوآوری امید ارتباط می‌گیرند که این ارتباطات در آینده منجر به همکاری، عقد قرارداد و تولید محصولات می‌شود. همچنین یکی از تیم‌های حاضر در کارستان که دهه هشتادی هستند، هم اکنون در مرکز مستقر شده‌اند و در حال ساخت بازی هستند.

وی افزود: مرکز نوآوری امید دو سالی می‌شود که بر حوزه کودک و نوجوان تمرکز کرده است. این مرکز سعی دارد تیم‌هایی که برای مخاطبان کودک و نوجوان محصولاتی را تولید می‌کنند، شناسایی کرده و به رشد و توسعه محصول آنها کمک کند.

مدیر بهارستان مرکز نوآوری امید در پایان گفت: حوزه کودک و نوجوان در چهار دسته تقسیم می‌شود که می‌توان به حوزه‌های بازی سرگرمی، جهان داستان، منچ انداز و میکرو رسانه اشاره کرد. در این حوزه تیم‌ها را شناسایی می‌کنیم تا این تیم‌ها بتوانند در راستای اهداف و اسناد بالا دستی فعالیت مؤثری داشته باشند.

خروج از نسخه موبایل