نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

عضویت بنیاد توسعه کسب و کار دانشگاه علم و فرهنگ در طرح باقرالعلوم ستاد کل نیرو‌های مسلح

بنیاد توسعه کسب و کار دانشگاه علم و فرهنگ به عضویت طرح باقر العلوم (حکمت کارت) ستاد کل نیرو‌های مسلح درآمد.
طرح باقر العلوم(ع) با مشارکت شرکت انستیتو ایزایران، نیرو‌های مسلح و مؤسسات و نهاد‌های برتر آموزشی از جمله جهاد دانشگاهی با هدف توانمندسازی تحصیلی و مهارتی کارکنان، بازنشستگان و خانواده محترم نیرو‌های مسلح شکل گرفته است.
در این طرح نیرو‌های شاغل و بازنشسته و تمام اعضای خانواده پرسنل نیرو‌های مسلح شامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی می‌توانند برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی این مرکز از یارانه آموزشی تا مبلغ ۳۰ میلیون ریال استفاده کنند. همچنین اکثر دوره‌های بنیاد توسعه کسب و کار دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان ” بسته منجر به اشتغال” خواهد بود و فراگیر علاوه بر دریافت یارانه آموزشی از خدمات ویژه‌ای مانند کمک به اشتغال و مهارت آفرینی و ثبت رزومه در طرح باقرالعلوم و شرکت در آزمون هدایت شغلی بهره‌مند می‌شود.
به علاوه از تخفیف حداقل ۱۰ درصدی برای ثبت نام برخوردار بوده و مابقی مبلغ را می‌تواند در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه و بدون سود پرداخت نماید.
دانشجویانی که فرزند نیرو‌های شاغل و یا بازنشسته نیرو‌های مسلح هستند، جهت استفاده از این تسهیلات سایت http://www.tbao.ir را مشاهده کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۲۷۵۳۹۷ تماس بگیرید و یا به کانال http://www.t.me/boyadekasbokar مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل