نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

همکاری گسترده سپاه فجر و صداوسیما برای پوشش برنامه‌های فرهنگی و ارزشی

فرمانده سپاه فجر فارس از صداوسیمای استان برای پوشش مطلوب اجلاسیه‌های شهدا و سایر برنامه‌های فرهنگی تشکر کرد. مدیرکل صداوسیمای فارس نیز از اهمیت هم‌افزایی نهادها برای پیشبرد اهداف هویت‌محور و عدالت‌گستری سخن گفت.

فرمانده سپاه فجر فارس به همراه جمعی از معاونان و مسئولان بسیج اقشار با مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کرد.

سردار یداله بوعلی امروز، ۲۲ مهرماه در این دیدار گفت: رسالت رسانه در کشور بر عهده صداوسیماست و هر اقدامی که در سپاه صورت می گیرد باید منجر به هم افزایی با صداوسیما شود.

بوعلی افزود: سپاه فجر فارس مثل همیشه صداوسیمای استان را در انجام وظایف و ماموریت ها خود یاری خواهد داد تا به نحو شایسته ای این وظایف انجام شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه فجر قدردان همکاری های صادقانه صداوسیماست گفت : اعتقاد داریم که اگر صداوسیمای فارس در انجام ماموریت های خود موفق شود، مجموعه سپاه به موفقیت رسیده است.

بوعلی ادامه داد : تمام ظرفیت های سپاه فجر فارس به طور مستقیم و غیر مستقیم در اختیار صداوسیمای استان است تا به غنای برنامه های مشترک افزوده شود.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان از صداوسیمای فارس برای پوشش مطلوب اجلاسیه شهدا و رسانه های محور مقاومت، مراسم یادروز حافظ و دیگر اجلاسیه شهدا در نقاط مختلف استان فارس قدردانی کرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این دیدار با بیان اینکه دوره موفقی را در سپاه استان تحت هدایت سردار بوعلی شاهد هستیم گفت: تعامل و هم افزایی دو مجموعه موجب پیشبرد اهداف نظام خواهد شد.

احمد رئوف افزود: باطل السحر جنگ شناختی کنونی جهاد تبیین است و صداوسیما به عنوان ستون اصلی جهاد تبیین با همکاری مجموعه سپاه، نقش مهمی برعهده دارد.

مدیرکل صداوسیمای فارس تاکید کرد : اگر مجموعه های مختلف در کنار هم باشند و مرزهای ظاهری را بردارند و قرارگاهی عمل کنند تاثیرگذاری برای تحقق آرمان های انقلاب دوچندان خواهد شد.

رئوف اضافه کرد: تلاش صداوسیمای فارس این است که انعکاس برنامه ها در قاب رسانه ملی بخصوص اجلاسیه های شهدا ضریب دهی شود.

مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه رسانه ملی براساس سند تحول صداوسیما برنامه های خود را به پیش می برد تصریح کرد : تمام ظرفیت های صداوسیمای فارس در اختیار مجموعه سپاه فجر استان قرار دارد تا با هم افزایی و همکاری بیشتر مقوله های هویت محوری ، عدالت گستری و شتاب دهی به پیشرفت در برنامه ها نمود عینی یابد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل