تبادل مدرس دانشجو بین پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با مرکز فرهنگی و هنری ایسمک

هیات ایرانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی که در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و طراحی استانبول (CRAFTİSTANBUL 2024) شرکت کرده بودند با مدیران مرکز آموزشی و فرهنگی ایسمک دیدار کردند.
به گزارش خبرگزاری سینا پرس به نقل از  روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، در این دیدار که با بازدید از مرکز آموزشی و فرهنگی ایسمک همراه بود به برگزاری تورهای علمی، هنری و گردشگری، تبادل مدرس و دانشجو اشاره شد و هر دو کشور خواستار برگزاری استارت‌آپ‌ها، رویداد دمودی(روز ویژه برای استارت آپ های نوپا)، رویدادها و دورهای مختلف در ایران و ترکیه شدند.
در این جلسه اعضای مرکز آموزشی و فرهنگی ایسمک از هیات ایرانی تقاضای برگزاری کلاس‌های آموزشی فرش‌بافی ایرانی را کردند. همچنین هیات ایرانی خواستار برگزاری کلاس‌های طراحی طلا و جواهر برای هنرجویان ایرانی و تربیت مربی هنرهای صنایع دستی برای اساتید ترکیه شدند.


از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه فروش محصولات فراگیر بود که راهکارهای در این مورد از سوی هر دو طرف مطرح شد. همچنین تاکید شدکه روابط بین الملل مرکز آموزشی و فرهنگی ایسمک و روابط بین الملل پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی توافق را نهایی کنند.
ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و طراحی استانبول که از ۱۱ تا ۱۵ مهرماه در مرکز نمایش و هنر شهر استانبول ترکیه برگزار شد. در این نمایشگاه محصولات و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در صنایع دستی این پارک ارائه شد و با استقبال بازدیدکنندگان و همچنین مدیران ایرانی حاضر در کشور ترکیه قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا