دوم تا چهارم آبان ماه
دومین کنگره بین ‎المللی کنسر ژنومیکس برگزار می‌شود

با برگزاری کنگره کنسرژنومیکس، زمینه برای بررسی و تحلیل تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه در حوزه سرطان و ژنتیک فراهم خواهد شد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دومین کنگره بین ‎المللی کنسر ژنومیکس (2024CGC)، دوم تا چهارم آبان‌ماه امسال در سه محور علمی، تجاری سازی و مسوولیت پذیری اجتماعی برگزار خواهد شد.

دومین کنگره کنسرژنومیکس که به بررسی تازه‌ترین رویدادها و دستاوردهای فناورانه در حوزه ژنتیک سرطان می‌پردازد از مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، انجمن‌های علمی داخلی و خارجی، انجمن‌های علمی دانشجویی، نمایندگان استانی، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و درمانی، پارک‌های علمی و فناوری و مراکز رشد سراسر کشور بهره مند خواهد بود. از مهم‌ترین اهداف این کنگره می‌توان به گردهمایی و ایجاد فضای تعاملی بین رشته‌ای میان محققان، متخصصان پزشکی و دانشجویان رشته‌های بیوانفورماتیک، زیست‌فناوری، زیست‌شناسی، پزشک و ایمنی شناسی فعال در حوزه سرطان اشاره کرد.

در این کنگره، آخرین دستاوردهای علمی در زمینه تشخیص مولکولی، پزشکی فردی و درمان هدفمند سرطان، ارائه و تحلیل خواهد شد. در بخش جنبی کنگره نیز جشنواره دانش‌آموزی با هدف آگاه‌سازی و آشنایی دانش آموزان با مسیرهای علمی و تجاری سازی حوزه سرطان و کمک به بروز استعدادهای جامعه دانش آموزی کشور برگزار خواهد شد.

جشنواره تجاری سازی نیز به منظور توسعه فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان، شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های نوپا و فعال در حوزه تشخیص و درمان سرطان در این رویداد برگزار می‌شود. همچنین پویش پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان با مشارکت شبکه ملی سرطان شامل بیش از 60 خیریه مردم‌نهاد سرطان در حاشیه این کنگره برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا