نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ایران آماده دفاع از منافع خود با پیشرفته‌ترین تجهیزات است

سینا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اهمیت رسانه‌های مقاومت در آگاهی‌بخشی به ملت‌ها، به عملیات “وعده صادق” اشاره کرد و گفت: ایران در صورت لزوم با پیشرفته‌ترین تجهیزات از منافع خود دفاع خواهد کرد.

به گزارش سیناپرس فارس، غلامرضا سلیمانی امروز، 17 مهرماه در نخستین اجلاسیه بین‌المللی شهدا و رسانه‌های محور مقاومت که در شیراز برگزار شد، بیان کرد: قدس مورد علاقه مسلمانان است و مستکبران همواره به دنبال تصرف آن بودند، به ویژه در دوره جنگ‌های صلیبی که توسط یهودیان طراحی شد و اروپایی‌ها با لشکرکشی به سرزمین‌های اسلامی حمله کردند.

وی جنایات صهیونیست‌ها را مشابه قتل‌عام‌های جنگ‌های صلیبی دانست و اشاره کرد: از سال ۱۹۱۷ تاکنون، بیش از ۶۴ قتل‌عام بزرگ در فلسطین رخ داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین از حمایت‌های دانشجویان آمریکایی و اروپایی از مردم فلسطین و لبنان تقدیر نمود و پیش‌بینی کرد که دولت‌های این کشورها در دادگاه‌های جهانی محاکمه خواهند شد.

سلیمانی در ادامه به نقش رسانه‌ها در بازتاب واقعیت فلسطین و عملیات طوفان‌الاقصی پرداخت و تصریح کرد: این عملیات آغاز شکست آرزوهای صهیونیست‌ها بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: فلسطینیان با پیشرفت مبارزات خود از سنگ به موشک رسیده‌اند و این مبارزه نمادی از فروریختن امنیت رژیم صهیونیستی است که اکنون در حال فروپاشی از درون است.

خبرنگار المیادین نیز در این اجلاسیه به پیامدهای عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: رسانه‌های رژیم صهیونیستی به وضوح از خسارات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سخن می‌گویند.

احمد البحرانی افزود: این رژیم پیش از این عملیات نیز مرتکب جنایات زیادی شده و به نسل‌کشی و فقر دامن زده است، و به همین دلیل برخی در اروپا و آمریکا این عملیات را مشروع می‌دانند.

وی تأکید کرد: خبرنگاران بر اساس واقعیت و آمار صحبت می‌کنند و آمار منتشر شده توسط خود صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نشان‌دهنده تخریب گسترده تجهیزات و کشته شدن بیش از ۲۲ هزار نفر از سربازان و شهرک‌نشینان در طول یک سال گذشته است.

این خبرنگار المیادین در ادامه اظهار کرد: حدود ۴۵ درصد از تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی نیز در این مدت نابود شده و خسارت مالی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

البحرانی بزرگترین زیان این رژیم را از دست دادن آبرو و وجهه بین‌المللی‌اش دانست و بیان کرد: حتی با حمایت‌های غربی، تجهیزات و اقتصاد قابل جبران است اما این بی‌آبرویی جبران‌پذیر نیست.

وی در پایان آرزو کرد که شکست‌های بیشتر برای رژیم صهیونیستی رقم بخورد و عملیات وعده صادق ایران ادامه یابد.

خروج از نسخه موبایل