نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل البرز از پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی

مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز از پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران وابسته به جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی بازدید کرد.

 به گزارش سینا از روابط عمومی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی،  دکتر هاشمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز به اتفاق همراهان کارگروه‌های تخصصی در تاریخ ۸ مهرماه ۱۴۰۳ از پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران بازدید کرد.
در این نشست  دکتر یزدانفر رییس پژوهشکده با معرفی نخستین پژوهشکده تخصصی جهاد دانشگاهی، به تشریح فعالیت ها و دستاوردهای آن پرداخت.
وی ضمن اشاره به ماموریت های محوله به پژوهشکده در راستای کمک به امنیت غذایی، پایش و نظارت بر سلامت جامعه و همچنین لزوم تحقق توسعه پایدار در کشور، اظهار داشت: این پژوهشکده  با تمام توان خود در سالی که مزین شده است به سال “جهش تولید با مشارکت مردم” گام های خوبی در این راستا برداشته است.
دکتر یزدانفر از آمادگی همکاری و ارائه خدمات تخصصی و آزمایشگاهی این پژوهشکده با اداره کل پدافند غیر عامل استان البرز در جهت مقابله با تهدیدات حوزه صنایع غذایی، شیمیایی و زیست محیطی با تمام ظرفیت های موجود خبر داد.
حوزه دیگر مورد اشاره و مورد علاقه طرفین، تلاشهای ارزنده پژوهشکده شیمی در جهت تکمیل زنجیره ارزش مواد شیمیایی حساس مورد نیاز صنایع کشور و نیز تلاش برای بومی سازی دانش تولید ذخیره سازهای انرژی بود، که اقدامات ارزشمند پژوهشکده در این خصوص تشریح شد.
در خاتمه آزمایشگاه های تخصصی و امکانات پژوهشکده مورد بازدید میهمانان قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل