نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان برگزار شد

دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان (فن نما) با شعار «ما برای وصل کردن آمدیم» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و شهرداری اصفهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هدف از برگزاری این نمایشگاه، هم‌رسانی نیازهای فناوری صنایع و دستگاه‌های اجرایی، توانمندی‌های مجموعه‌های دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها و مراکز رشد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌های مالی است.

همچنین، ارزش آفرینی، به‌هم‌رسانی و امید آفرینی از دیگر اهدافی بود که بانیان از برگزاری این نمایشگاه دنبال می کردند.

در این نمایشگاه، حدود ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه صنایع بزرگ و صندوق‌های تأمین مالی حضور داشتند و همچنین مجموعه‌ای از رویدادهای مختلف از قبیل مسابقه ملی رباتیک، بازی‌سازی رایانه‌ای، رویدادهای سرمایه‌گذاری برگزار شد.

گفتنی است در پاویون معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری که با همکاری دفتر مرکز ستادهای توسعه اقتصاددانش بنیان (رستاد) برپا شده بود، ستادهای توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی، آب، اقلیم و محیط زیست، غذا و کشاورزی، ماشین سازی و تجهیزات پیشرفته و دیگر شرکت های دانش بنیان حضور داشتند.

هدف از حضور معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معرفی با ابزارهای حمایتی و تسهیلات معاونت و همچنین بهم رسانی و ارتباط با شرکت های دانش بنیان بود.

دومین نمایشگاه ملی فن‌نما از ۱۰ تا ۱۳ مهرماه در اصفهان میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع بزرگ و استارتاپ‌ها از سراسر کشور بود.

خروج از نسخه موبایل