نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اهدای ۳۵۸ ملک از سوی خیرین برای حمایت از بخش سلامت فارس

معاون مجمع خیرین تأمین سلامت فارس اعلام کرد که طی بیش از دو دهه فعالیت این مجمع، خیرین استان ۳۵۸ ملک شامل زمین و منازل مسکونی را برای رفع نیازهای حوزه سلامت اهدا کرده‌اند.

به گزارش سیناپرس فارس، حمیدرضا قاسم پور امروز، ۱۶ مهرماه در حاشیه ثبت رسمی صلحنامه سیدرضا همدانی، که ۷ هکتار زمین را به یاد پدر بزرگوارشان مرحوم حاج سید حسن همدانی به حوزه سلامت شهرستان مهر اهدا کردند، اظهار داشت: این اقدام به‌منظور حفظ نیات خیر و حمایت از ساخت بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهرستان مهر صورت گرفته است.

او ادامه داد: صلحنامه مذکور به‌طور رسمی در دفتر شورای خیرین شهرستان مهر ثبت شده و در یکی از بندهای اجرایی آن تأکید شده است که نام مرحوم حاج سید حسن همدانی به‌طور شایسته‌ای بر تابلوی بیمارستان حک خواهد شد.

قاسم پور با اشاره به فعالیت 32 دفتر شورای خیرین در نقاط مختلف استان فارس بیان کرد : با توجه به نیک اندیشی مردم استان فارس و تمایل آنان برای شرکت در فعالیتهای خیر خواهانه و تخصصی بودن نیازهای حوزه سلامت و بررسی خلاهای بهداشتی و درمانی مناطق مختلف، نیاز سنجی دقیق ، عدم موازی کاری و سوق دادن خیرین برای رفع نیازهای اولویت دار حوزه سلامت مناطق مختلف، دفاتر این مجمع در 32 شهرستان استان فعال هستند که نیازهای حوزه سلامت را به خیرین معرفی و نیات آنان را در قالب تفاهمنامه و صلحنامه به صورت رسمی به ثبت می رسانند.

معاون مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در خاتمه با اشاره به آمار‌ها در زمینه اهدای ملک در سراسر استان فارس گفت: بیش از دو دهه فعالیت این مجمع تاکنون خیرین 358 ملک، شامل زمین و منازل مسکونی در سراسر استان جهت رفع نیاز‌های عرصه سلامت اهدا کرده اند که تمامی آنها ثبت رسمی شده اند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل