نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اعطای تسهیلات بدون نوبت به دانشجویان رشته دامپزشکی

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی از اعطای تسهیلات بدون نوبت به دانشجویان رشته دامپزشکی به مناسبت روز دامپزشک خبر داد.

به گزارش سینا از روابط‌عمومی صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی، افسانه بیات مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران، با بیان این که روز ملی و هفته دامپزشکی از 14 تا 20مهر ماه با شعار «دامپزشکی، صد سال خدمت، یک قرن افتخار» است؛ گفت: ضمن تبریک روز دامپزشک، تمامی دانشجویان این رشته، می توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه بدون نوبت استفاده کند.

بیات افزود: این تسهیلات به منظور حمایت از دانشجویان دامپزشکی و تقدیر از تلاش‌های آنان در این رشته مهم ارائه می‌شود، که دانشجویان می‌توانند با ارائه مدارک دانشجویی خود، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی تأکید کرد: صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات مالی مناسب، از دانشجویان عزیز حمایت کند و این اقدام نیز در همین راستا صورت گرفته است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران ادامه داد: در نظر داریم در آینده نزدیک برنامه‌های مشابهی را برای سایر رشته‌های تحصیلی نیز اجرا کنیم.

مهلت ارائه مدارک تا پایان ساعت کاری روز چهارشنبه 18 مهر ماه خواهد بود .

همچنین، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ایتا، تلگرام و اینستاگرام @isfa_1377  مراجعه نمایند و یا با شماره 66971353 تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ روزشمار هفته دامپزشکی به شرح ذیل است:

۱۴ مهر با عنوان “دامپزشکی در خدمت جهش تولید با مشارکت مردم”

 ۱۵ مهر “دامپزشکی، آموزش و پژوهش”

 ۱۶ مهر “دامپزشکی، خدمت‌رسانی در مناطق روستایی و عشایری”

 ۱۷ مهر “دامپزشکی، دانش بومی در مسیر خودکفایی و سلامت جامعه”

 ۱۸ مهر “نقش دامپزشکی در سلامت و ایمنی غذا”

 ۱۹ مهر “اخلاق حرفه‌ای دامپزشکی، رعایت رفاه و حقوق حیوانات”

۲۰ مهر با عنوان “اقتدار صنفی، توسعه بخش خصوصی، ارتقای دامپزشکی”

خروج از نسخه موبایل