نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

انتصاب سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان

معاون وزیر علوم، و رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی رحمت اله اللهیاری را به سمت سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان امور دانشجویان، سعید حبیبا معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی دکتر رحمت اله اللهیاری را به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم که بر اساس راهبردهای دولت وفاق ملی و برنامه‌های وزیر برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اهداف و خط‌ مشی‌های سازمان و برنامه‌های عملیاتی آن معاونت با همکاری کلیه همکاران به ویژه معاونان و مدیران سازمان در جهت ایجاد وحدت رویه و ارتقا و تعالی هرچه بیشتر کارکنان گام‌های موثر و مفیدی برخواهید داشت.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام شایسته ماموریت‌های محوله و خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

همچنین رئیس سازمان امور دانشجویان طی حکمی دیگر از خدمات شایسته اردوان ارژنگ در زمان تصدی معاونت ‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان  تشکر و قدردانی کرد.

خروج از نسخه موبایل