نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تفاهم‌نامه بین المللی جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دانشگاه مالزی

امضاء تفاهمنامه بین المللی بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دانشگاه مالزی تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین المللی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دانشگاه مالزی با موضوع انتقال تکنولوژی منعقد شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، در جلسه عقد تفاهمنامه که به صورت آنلاین در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دانشگاه برگزار گردید، دو طرف برتوسعه فعالیت‌های بین المللی مشترک پژوهشی و انتقال تکنولوژی بروز تاکید ورزیدند.

در این جلسه که با حضور دکتر محسن مردانی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، مهندس پور بافرانی سرپرست دفتر همکاری‌های علمی و ارتباطات بین الملل و جمعی از همکاران جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار گردید، طرفین بر ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کارهای مشترک در حوزه فنی و مهندسی، کشاورزی و خدمات درمانی و پزشکی تاکید داشته و مقرر گردید با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مذکور نسبت به تدوین برنامه همکاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، اقدام کنند.
دکتر مردانی رییس سازمان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، تفاهم‌نامه فیمابین را سرآغاز حرکتی موثر در جهت توسعه علم و فناوری دانسته و ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک، شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های مشترک فناورانه در حوزه محصولات دانش بینان و های تک باشیم.
در این نشست پروفسور محمد یوسف رییس دانشگاه ضمن اعلام آمادگی آن مجموعه درفراهم نمودن شرایط لازم به منظور توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، نسبت به اجرای دقیق و منظم تفاهم‌نامه فیمابین تاکید کرده و این مهم را مقدمه گام‌های بعدی در توسعه فضای کسب و کارهای مشترک مبتنی بر نوآوری و خلاقیت دانست. در این نشست همچنین پروفسور فرید قاضی معاون دانشگاه و جمعی از همکاران این مرکز آموزشی و پژوهشی حضور داشتند.

خروج از نسخه موبایل