برگزاری نخستین رویداد سرمایه‌گذاری در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی

همزمان با برگزاری رویداد فن‌نما در اصفهان، رویداد سرمایه گذاری «کاگنوپل» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، برگزار می‌شود.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، آیین اختتامیه و رویداد سرمایه گذاری رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی (کاگنوپل) و معرفی تیم های برتر به عنوان رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، در اصفهان برگزار می شود.

این رویداد ملی با حضور تیم های استارتاپی و ده‌ها سرمایه گذار در حاشیه رویداد «فن نما» ، چهارشنبه یازدهم مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در روشن دشت برگزار می شود.

نخستین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی «کاگنوپل» با هدف گسترش فعالیت های تحقیقاتی، تشویق صاحبان فناوری، توسعه کسب و کارهای حوزه شناختی و ورود صنایع و شرکت ‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌‌های شناختی با حضور دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و مسئولان دانشگاه اصفهان، توسط صندوق پژوهش و فناوری این استان خرداد ماه امسال در اصفهان برگزار شد.

رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی کاگنوپل در سه محور تجهیزات و ابزارهای سلامت شناختی، بازی ‌ها و بسته ‌های پرورش شناختی وهوش مصنوعی و داده کاوی شناختی توسط صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان و با مشارکت و همکاری برخی دیگر از مراکز و نهادها مالی، علمی و تخصصی در اصفهان برگزار می‌شود. در این مراسم همچنین از پوستر نخستین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی نیز رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا