نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

همایش منطقه ای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در آبان برگزار می شود

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان از برگزاری همایش منطقه ای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب (رایحه) در آبان ماه سال جاری خبر داد

به گزارش سینا از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، سامان احمدی مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان در جلسه هماهنگی دومین همایش منطقه ای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب (رایحه) که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط امروز قبل از ظهر در سالن کنفرانس مجتمع فجر برگزار شد، گفت: همایش منطقه ای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب (رایحه) در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: این همایش در ۵ پنل تخصصی با حضور اساتید برجسته علوم اجتماعی همراه با برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب و لباس محلی در چهار نقطه شهر سنندج برگزار می شود.

احمدی اضافه‌ کرد: غرفه های دستاوردهای فرهنگی و هنری دستگاه های اجرایی در کنار همایش از جمله دیگر برنامه های شاخص همایش مذکور است.

وی تجلیل و قدردانی از تشکل ها و فعالان عرصه عفاف و حجاب و کارکنان و کارمندان با حجاب و فعال دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.

در ادامه این جلسه هرکدام از نمایندگان دستگاه های اجرایی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری همایش مذکور ارائه نمودند.

خروج از نسخه موبایل