نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اجرای 603 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان همدان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان از اجرای 603 مورد بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان با هدف ارزیابی و نظارت بر روند فعالیت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، صیانت و رعایت عفاف و حجاب و بررسی موارد بهداشتی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

علی خاکسار با اشاره به اهداف و برنامه‌های طرح‌های نظارت بر تأسیسات گردشگری افزود: کارشناسان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تأسیسات، استانداردهای فنی و بهداشتی را مورد ارزیابی قرار داده و نکات لازم در زمینه رعایت موارد بهداشتی، ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران و نیز رعایت عفاف و حجاب را به بهره‌برداران واحدهای گردشگری انتقال و بر رعایت استانداردهای لازم تأکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: طرح بازدید و نظارت ویژه از مراکز اقامتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در طول سال با هدف ارتقای کیفیت تأسیسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مدنظر اجرا می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان افزود: در این بازدیدها از 262 مرکز اقامتی، 166 دفتر خدمات مسافرتی ، 133 رستوران و مراکز پذیرایی و بین راهی بازدید شد که به یک واحد اخطار کتبی، 27 واحد تذکر لازم داده شد و 10 واحد نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

وی در پایان بیان کرد: همدان با داشتن ۱۷ واحد هتل، چهار هتل آپارتمان، یک متل، ۱۱ واحد میهمان‌پذیر، ۱۷ واحد مجتمع خدمات رفاهی، ۲۷ واحد بوم گردی، هشت واحد مرکز سرگرمی، تفریحی و مجتمع گردشگری و ۱۷ واحد سفره‌خانه سنتی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

 

گزارش: سمیرا معارفی

خروج از نسخه موبایل