نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نشست تدوین طرح جامع صنایع‌دستی استان اصفهان برگزار شد

با هدف پیاده‌سازی و عملیاتی‌کردن مفاد تفاهم‌نامه بین جهاددانشگاهی واحد اصفهان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نشستی با محوریت تدوین طرح جامع صنایع‌دستی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی اصفهان، در این جلسه دکتر عبدالهی معاون صنایع‌دستی این اداره کل با قدردانی از عملکرد و تلاش‌های اثربخش جهاددانشگاهی اصفهان در حوزه گردشگری اصفهان، اظهار کرد: با توجه پیشینه پژوهشی جهاددانشگاهی در این حوزه، این معاونت به دنبال تقویت تعاملات خود با جهاددانشگاهی اصفهان است.

وی در ادامه به بیان نیازهای حوزه صنایع‌دستی استان اصفهان نظیر، نیاز به تدوین اطلس صنایع‌دستی استان اصفهان، تدوین بانک اطلاعاتی نقوش صنایع‌دستی، تدوین تاریخ شفاهی صنایع‌دستی، توانمندسازی نیروی انسانی سازمان و برطرف کردن مشکلات حوزه صادرات صنایع‌دستی اشاره کرد و خواستار تعاملی سازنده با جهاددانشگاهی اصفهان شد.

دکتر زاهد شفیعی رییس جهاددانشگاهی واحد اصفهان نیز در این نشست با بیان اقدامات و ظرفیت‌های مختلف جهاددانشگاهی واحد اصفهان، بر رویکرد مأموریت‌گرایی این واحد تاکید کرد و گفت: یکی از مأموریت‌های ما حل مشکلات حوزه گردشگری اصفهان است و در این زمینه نهایت همکاری‌های لازم را با بخش‌های ذی‌ربط خواهیم داشت.

وی افزود: یکی از اقدامات جهاددانشگاهی در این خصوص راه‌اندازی اندیشکده گردشگری و صنایع خلاق است که به‌صورت مأموریت‌گرا در راستای حل مشکلات صنعت گردشگری اصفهان عمل می‌کند و به‌گونه‌ای طراحی شده که از تمام ظرفیت‌های موجود جهاددانشگاهی برای حل مشکلات زنجیره تأمین گردشگری و صنایع‌دستی بهره می‌برد.

خروج از نسخه موبایل