به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر محسن غفوریان با تصریح این که این سامانه به همت همکاران اداره کل راهبری و نظارت راهبردی معاونت آموزش و کارآفرینی طراحی شده است خاطرنشان کرد: این سامانه تلاش کرده تا بازخورد بهتری از فعالیتهای آموزشی و شبکه مراکز کوتاه مدت مهارتی جهاددانشگاهی در سراسر کشور ارائه کند و اشکالات و چالشهای گذشته را رفع نماید.
وی با تصریح این که این سامانه در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد اظهار کرد: همه فعالان حوزه آموزشی جهاددانشگاهی در شبکه گسترده مراکز کوتاه مدت سراسر کشور اعم از فراگیران، اولیاء فراگیران، مدرسان، کارکنان و مخاطبان بخشهای مختلف شبکه آموزشی و … میتوانند دیدگاهها، نظرات، انتقادات و شکایات خود را به صورت شفاف بیان و ارائه کرده، کد پیگیری دریافت نمایند تا زمینه رفع مسائل و مشکلات فراهم آید.
معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در گفتگو با بازارکار با تصریح اینکه این سامانه میتواند در آینده به بخشهای دیگر حوزه آموزشی نیز تعمیم یابد اعلام کرد این بستر میتواند محلی برای بازخورد همکاریهای آموزشی جهاددانشگاهی با سایر دستگاهها باشد.
به گزارش بازارکار، وی با اشاره به این که در فرآیند برنامه ریزیهای آموزشی و خدمات آموزشی بحث بازخورد از ارائه این خدمات بسیار اهمیت دارد یادآور شد: تلاش ما این است که با تکمیل ابزارهای گذشته، بازخورد لازم را به صورت کامل و از طریق بستر مجازی دریافت کنیم. این سامانه با تلاش همکاران معاونت آموزشی ایجاد شده و در گردهمایی سراسری آموزش جهاد دانشگاهی که مهرماه جاری در استان زنجان برگزار میشود رونمایی خواهد شد.
سامانه انتقادات و پیشنهادات شبکه آموزشی جهاددانشگاهی
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی از طراحی سامانه انتقادات و پیشنهادات شبکه آموزشی جهاددانشگاهی خبر داد و اعلام کرد: سامانه انتقادات و پیشنهادات شبکه آموزشی جهاددانشگاهی به زودی و همزمان با برگزاری گردهمایی معاونان آموزشی جهاددانشگاهی رسما رونمایی میشود.