نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رویداد تانا استان البرز در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی البرز

سومین رویداد تانا البرز توسط پارک و علم و فناوری  البرز جهاددانشگاهی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز با موضوع زنجیره ارزش صنعت دارو ویژه هسته ها و واحدهای فناور و دانش بنیان، طرح های پژوهشی و پایان نامه های مرتبط برگزار شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، سومین رویداد تانا البرز با موضوع زنجیره ارزش صنعت دارو ویژه هسته ها و واحدهای فناور و دانش بنیان، طرح های پژوهشی و پایان نامه های مرتبط در پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برگزار شد.

مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی با تبریک هفته دفاع مقدس دراین رویداد، گفت: دفاع مقدس نماد شجاعت ایرانیان است و ما همواره مدیون فداکاری ها و جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

رییس پارک علم و فناوری البرز در ادامه این برنامه به تشریح برنامه‌ها، اهداف و وظایف دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو پرداخت و خاطرنشان کرد: برنامه اصلی دبیرخانه در صنعت دارو، برقراری ارتباط موثر میان صنعت و دانشگاه، استفاده از ظرفیت کارخانه های بزرگ و توسعه تجاری سازی بخش های مختلف دارویی است.

وی به همکاری خوب رییس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی البرز با پارک علم و فناوری البرز  جهاددانشگاهی اشاره کرد وگفت: دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو که در پارک علم و فناوری البرز مستقر است تلاش می کند از طریق برنامه ها ورویداد های مختلف از جمله رویداد تانا به توسعه زنجیره ارزش دارو وتجاری سازی صنعت دارو کمک کند.

مهندس مهدی عباسی از حمایت تسهیلات فنی و اعتباری جدید برای پارک علم و فناوری البرز خبر داد و اعلام کرد: ده میلیارد تومان حمایت تسهیلات فنی و اعتباری از طریق صندوق پژوهش و فناوری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و فناوران این حوزه از جمله حوزه دارو قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه صندوق پژوهش و فناوری استان البرز بیش از 380 میلیارد تومان سرمایه دارد و ما آمادگی داریم از طریق پارک علم و فناوری استانی و صندوق پژوهش و فناوری استان البرز و نیز واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان و فناور به توسعه علم و فناوری وتوسعه ثروت از طریق شرکت های دانش بنیان و فناور کمک کنیم.

مهندس عباسی گفت : در پایان این رویداد 20 طرح و 11 پایان نامه برگزیده با حضور داوران ارائه و مورد بحث و بررسی گرفت و همچنین در نهایت سه طرح فناور برگزیده حوزه دارو به ترتیب ۱۰، ۵ و ۳ میلیون جایزه دریافت نموده و از ۴ پایان نامه برتر نیز تقدیر شد.

گفتنی است؛ پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی  به عنوان دبیرخانه زنجیره ارزش راهبردی فناوری‌های صنعت دارو از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده است.

خروج از نسخه موبایل