ثبت‌نام دوره‌های آموزشی تخصصی در سازمان قرآنی دانشگاهیان

ثبت‌نام دوره‌های تخصصی پاییز و زمستان مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور آغاز شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش‌های قرآنی و در راستای توسعه مهارت‌های فردی و اجتماعی، دوره‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله پژوهش، فناوری، رسانه، قرآن و مهارت‌های زندگی ارائه می‌کند.

این مرکز با بهره‌گیری از امکانات مدرن آموزشی و تجهیز کلاس‌ها به فناوری‌های پیشرفته و پلتفرم‌های آنلاین، تلاش دارد فرآیند یادگیری را برای فراگیران مؤثرتر و جذاب‌تر کند.

این مرکز با فعالیت در قالب پنج دپارتمان قرآن و معارف، رسانه و فضای مجازی، خانواده و روان‌شناسی، مدیریت و کارآفرینی، و فرهنگ و هنر با چشم‌انداز تبدیل شدن به یکی از معتبرترین مراکز آموزشی کشور، برنامه‌های خود را براساس نیاز‌های فعلی جامعه طراحی کرده و به بهبود مستمر کیفیت آموزشی توجه ویژه‌ای دارد.

از جمله دوره‌های ارائه‌ شده در ترم جدید می‌توان به مجموعه کارگاه‌های پژوهشی، مقاله‌نویسی و هوش مصنوعی، دوره ضمن خدمت روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم (ویژه شاغلین دستگاه‌های اداری)، دوره جامع معلم خلاق و اثربخش، سواد رسانه و مدیریت ارتباطات (ویژه کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی)، مهارت‌های زندگی مشترک، و کارگاه‌های مهارت‌های نویسندگی اشاره کرد.

این دوره‌ها در راستای افزایش دانش و مهارت فراگیران برگزار می‌شود و با دارا بودن مجوز برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، فرصت‌های آموزشی ویژه‌ای را برای سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف نیز فراهم می‌آورد.

دانشجویان می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی ویژه بهره‌مند شوند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، به سامانه رویش به نشانی مراجعه کرده یا با شماره‌های ۶۷۶۱۲۲۱۳-۱۵ تماس گیرند. همچنین امکان ارتباط از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی با شناسه @education_isqa نیز فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا