نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دوره «مهارت‌های زندگی مشترک» برگزار می‌شود

دوره‌ «مهارت‌های زندگی مشترک» با هدف تقویت بنیان‌های زندگی مشترک از سوی مرکز آموزش‌های تخصصی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی برگزار می‌‌شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، مرکز آموزش‌های تخصصی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با هدف تقویت بنیان‌های زندگی مشترک، دوره‌ای ویژه با موضوع «مهارت‌های زندگی مشترک»برگزار می‌‌کند.

زندگی مشترک یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی هر فرد است و کیفیت روابط زناشویی تأثیر بسزایی بر ابعاد مختلف زندگی از جمله رضایت شغلی، سلامت جسمانی و روانی، تربیت فرزندان و موفقیت در امور زندگی دارد. با توجه به چالش‌های موجود در این مسیر، برگزاری دوره‌ای با موضوع مهارت‌های زندگی مشترک می‌تواند نقش مهمی در کاهش آمار طلاق و بهبود روابط خانوادگی ایفا کند.

دوره «مهارت‌های زندگی مشترک» به‌صورت مجازی و آفلاین به همراه یک جلسه کارگاه آنلاین ارائه می‌شود و به جوانان در آستانه ازدواج کمک می‌کند تا با مهارت‌ها و ابزارهای لازم برای ساختن یک زندگی پایدار و موفق آشنا شوند.

این دوره با هدف آموزش جوانان به موضوعاتی چون تفاوت‌های روانشناختی میان زنان و مردان، مهارت‌های خودآگاهی و خودشناسی، مدیریت هیجانات، برقراری ارتباط مؤثر با همسر و خانواده‌ها، و مهارت‌های حل مسئله و تصمیم‌گیری مؤثر خواهد پرداخت.

دوره «مهارت‌های زندگی مشترک» با حضور اساتید غلامعلی افروز، سیما فردوسی و حجت‌الاسلام علی سرلک برگزار می‌شود که با تجربه و تخصص خود به آموزش شرکت‌کنندگان می‌پردازند. این دوره ۱۶ ساعت و شامل کلاس‌های آفلاین و ۴ ساعت کلاس برخط خواهد بود. هزینه ثبت‌نام در این دوره ۲۵۰ هزار تومان است و مهلت ثبت‌نام تا ۲۵ مهرماه است.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، به سامانه رویش به نشانی qurani.jdereg.ir مراجعه کنند یا با شماره‌های ۱۵- ۶۷۶۱۲۲۱۳ تماس گیرند. همچنین، از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی می‌توانند با آیدی @education_isqa در ارتباط باشند.

این دوره فرصتی مناسب برای جوانانی است که به دنبال تقویت مهارت‌های خود برای ورود به زندگی مشترک هستند و می‌خواهند با دیدگاه‌های علمی و مهارتی به این مرحله مهم از زندگی نزدیک شوند.

خروج از نسخه موبایل