بازدید رییس جهاددانشگاهی از توانمندی‌های این نهاد در استان مرکزی

رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه در جریان سفر یک‌روزه به استان مرکزی، از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی بازدید به عمل آوردند و نشست صمیمانه‌‌ای با اعضای این واحد برگزار کردند.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و هیأت همراه در جریان سفر یک‌روزه به استان مرکزی، از مراکز آموزشی، فرهنگی و پژوهشی جهاددانشگاهی این استان بازدید به عمل آوردند.

وی همچنین در نشستی صمیمانه با جهادگران جهاددانشگاهی استان به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت و اعضای جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز به بیان نقطه‌نظرات، دیدگاه‌ها، انتقادات و مشکلات خود پرداخته و درخواست‌هایی برای ارتقا کمی و کیفی این واحد مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، جهاددانشگاهی استان مرکزی در 20 آبان سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه‌های فرهنگی(خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا و مرکز افکارسنجی، سازمان ترویج مطالعه و نشر و سازمان دانشجویان)، آموزشی(موسسه آموزش عالی، مرکز آموزش علمی کاربردی، مراکز آموزش کوتاه‌مدت و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و پژوهشی(مرکز درمان ناباروری رویان، آزمایشگاه تشخیص طبی، مرکز خدمات تخصصی طب کار، نمایندگی خون بندناف، آزمایشگاه ژنتیک، مرکز خدمات تخصصی مشاوره و خدمات روان‌شناختی، مرکز مطالعات سنگ محلات ونیم ور، دفتر استانداردسازی استان مرکزی و مرکز رشد محلات) و … در حال فعالیت است.

بازدید رییس جهاددانشگاهی از مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی

از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه به استان مرکزی بازدید از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان بود.

شایان ذکر است، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی، مجهزترین مرکز در حوزه درمان مشکلات ناباروری غرب کشور و پیشرو در ارائه خدمات پزشکی به هموطنان است. این مرکز از طریق پیشرفته ترین روش‌ها از جمله ICSI و IVF به درمان ناباروری می‌پردازد. بخش‌های مشاوره ناباروری، کلینیک تخصصی مردان، کلینیک تخصصی زنان و نازایی، مشاوره ژنتیک، اهدا، آزمایشگاه جنین شناسی، مشاوره و روانشناسی، آزمایشگاه آندرولوژی، سونوگرافی، اتاق عمل IVFو لاپاراسکوپی و … از بخش‌های درمانی این مرکز است.

گفتنی است؛ بیش از یک هزار تولد در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی این استان (رویان) در ۱۰ سال گذشته به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است؛ بررسی زمینه توسعه همکاری و بازدید از دستاوردها و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان مرکزی، دیدار با جهادگران جهاددانشگاهی استان و بازدید از مراکز آموزشی، فرهنگی و پژوهشی این نهاد از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه رییس جهاددانشگاهی و هیأت همراه به این استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا