سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم، از بررسی مدارک و مستندات داوطلبان پنج برابر ظرفیت معرفی شده آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین توسط جهاددانشگاهی واحد استان قم خبر داد.
به گزارش سینا پرس، یاسر شریفی سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم،روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: پذیرفته شدگان موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز سه شنبه مورخ 6 شهریورماه تا روز یکشنبه مورخ 11 شهریور و براساس برنامه زمانبندی اعلام شده طی پیامک دریافتی با به همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به جهاددانشگاهی قم به آدرس: بلوار شهید منتظری، کوی 28، مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم) مراجعه نمایند.
به گفته وی؛ مدارک مورد نیاز جهت بررسی شامل پرینت کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک، ۲ قطعه عکس پرسنلی ۴×۳ پشت نویس شده (در سال جاری گرفته شده باشد) داخل پاکت، اصل و کپی کارت ملی پشت و روی آن، اصل و کپی شناسنامه از تمام صفحات آن، اصل و کپی مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت نام شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه، اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان می باشد.
براساس این اطلاعیه؛ ارائه گواهی برای نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند الزامی است و این افراد باید حداکثر تا ۱۲ ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون طرح استخدامی شهید زین الدین، نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی اقدام نمایند .
در مرحله بررسی مدارک همراه داشتن اصل و کپی کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران، اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی با امضاء مدیر کل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان (برای معلولین)، ارایه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر الزامی است.
همچنین؛ ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزندان، ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷ /۱۱/۲۲ تاکنون) از دیگر مدارک قابل ارائه است.
خاطرنشان می شود؛ ارایه مدرک برای تایید امتیاز بومی شهرستانی به استثنای شهرستان قم و شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
لازم به ذکر است؛ با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال های مختلف، درصورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود و تایید امتیاز بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (براساس فرم صفحه 236 دفترچه آزمون) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا با ارائه مدارک و مستندات شامل داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه و گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه امکان پذیر خواهد بود.
پذیرفته شدگان همچنین باید اصل و کپی مدارک (حداقل۲سال) سابقه فعالیت حرف های (مرتبط با شغل و دارای سوابق بیمه ای) و ۴سال سابقه فعالیت مستمر عام المنفعه(تشکلهای مردمی و انقلابی) مربوط به حیطه شغلی جهت ارائه به شورای راهبری توسعه مدیریت استان، در صورت داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، جایگزین رشته های تحصیلی پیش بینی شده در شرایط احراز دفترچه آزمون استخدامی را ارائه کنند.
خاطرنشان می شود؛ عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می گردد.