نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پیام مدیر انتقال خون فارس به مناسبت روز ملی اهدای خون

سینا

مدیرکل انتقال خون فارس با ارسال پیامی فرارسیدن نهم مرداد ماه، سالروز تاسیس انتقال خون و روز ملی اهدای خون را به هم استانی های ارجمند تبریک گفت.

به گزارش سینا پرس فارس، مجید اکبرزاده با ارسال پیامی فرارسیدن نهم مرداد ماه، سالروز تاسیس انتقال خون و روز ملی اهدای خون را به هم استانی های ارجمند تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: «به نام خالق انسانیت و نوعدوستی هم استانی های ارجمند و فرهیخته، خداوند را شاکریم که در زمره مدیران سازمانی مردم نهاد و نوعدوست خدمت میکنیم که هدف آن نجات جان انسانهاست.

نهم مرداد، سالروز تأسیس سازمان انتقال خون ایران ، روز ملی اهدای خون، روزی که این سازمان با تلاش نخبگان و انسان دوستان فرهیخته بنیان گذاشته شد تا با مشارکت مردمی و دست به دست یکدیگر زمینه برپایی نهادی رقم زده شود که هدف آن بهبودی و رفع نیاز بیماران به مایه حیات بخش فراهم شود.

نیم قرن است که ارگانی مردم نهاد، با حمایت شما عزیزان تأسیس شده است که هدف آن ،ارزشمند و قابل ستایش است، کمااینکه خداوند میفرماید: «هرکس جان انسانی را نجات دهد مانند آن است که جان همه مردم را نجات داده است» وشما نجات دهندگان همنوعان خود هستید و این امکانپذیر نبود مگر با حمایت و مشارکت شما عزیزان که در این ۵۰ سال همگام با انتقال خون در نجات جان انسانها کوشیده اید و ما را یاری رسانده اید.

فرارسیدن نیم قرن اهدای خون اهدای زندگی بر شما گرامی باد.

مجید اکبرزاده- مدیر کل انتقال خون استان فارس

خروج از نسخه موبایل