نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نگاهی به مدرسه ویژه فضانوردی

تیمی از فضانوردان حرفه ای که نام های چون یوری مالنچنکو از روسیه و تیموتی کوپرا از ایالات متحده امریکا در بین آن ها به چشم می خورد با سرگروهی تیموتی پیک برای یک ماموریت آموزشی شش ماه در تاریخ 15 دسامبر سال 2015 از پایگاه فضایی بایکونور به ایستگاه فضایی بین المللی حرکت کردند. این افراد پیش از اعزام به ماموریت خود، مدت شش ماه را در مدرسه ویژه فضانوردی به فرا گرفتن برخی موارد لازم پرداختند.  این افراد پس از پایان ماموریت خود، تصاویر و مستندات مراحل آموزش و مدرسه ویژه فضانوردی را منتشر کردند.  

تیمی از فضانوردان حرفه ای پیش از اعزام به ماموریت خود، مدت شش ماه را در مدرسه ویژه فضانوردی به فرا گرفتن برخی موارد لازم پرداختند.  این افراد پس از پایان ماموریت خود، تصاویر و مستندات مراحل آموزش و مدرسه ویژه فضانوردی را منتشر کردند.  

تیموتی پیک در سال 1972 میلادی در چیچستر از شهرهای جنوب شرقی انگلستان به دنیا آمد و مهارت های خلبانی هواپیما و هلی کوپتر را به دست آورد. وی که در سال 1992 میلادی به عنوان افسر به ارتش نیروی هوایی پیوست؛ پیش از اینکه جایزه بال های پرواز را در سال 1994 میلادی دریافت کند، به عنوان یک افسر در ایرلند شمالی خدمت می کرد.

پیک توسط سازمان فضایی اروپا در سال 2009 به عنوان فضانورد انتخاب شده و به مدت یک سال به تکمیل آموزش های پایه پرداخت. او در سال 2013 برای یک ماموریت اصلی تعیین شد و موفقیت خود و تصمیم دولتی در سال 2012 برای شرکت او در برنامه پرواز انسان از آژانس فضایی اروپا به فضا را مدیون صنعت فضایی پیشرفته بریتانیا دانسته است.

تیموتی پیک با آموزش های قرارگیری در زیر آب با لباس فضایی برای مهیا سازی سبک وزنی و جلسات تست مواد غذایی برای غذاخوردن در فضا آمادگی های لازم را پیدا کرد. او همچنین برای ماموریت های اصلی واجد شرایط انجام راهپیمایی های فضایی است. او به همراه تیم کوپرا، فضانورد آمریکایی به عنوان یک همگروه به انجام راهپیمایی های فضایی خواهد پرداخت. در این گزارش تصویری با مراحل مختلف آموزش فضانوردان پیش از اعزام به ماموریت آشنا می شوید.

 

ترجمه: فاطمه کردی

منبع: telegraph

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل