نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بهترین منظره از شهر در رصد خانه نیویورک

این قسمت از ساختمان قرار است روز 29 ماه مه به روی عموم باز شود و بلیط های آن چیزی در حدود 32 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت.

بر خلاف تصور عموم که این مکان تنها مثل پنجره یک خانه بوده که رو به شهر بزرگ نیویورک قرار دارد و فقط برای نشان دادن منظره زیبای این شهر تاسیس شده این مجموعه شامل 3 طبقه بوده که بازدید کنندگان در ابتدای ورود در قسمت ورودی یک نقشه بزرگ از کره زمین را می بینند و سپس توضیحاتی درباره علت ساخته شدن برج و افرادی که آن را بنا کرده اند از زبان کارشناسان و اداره کنندگان این قسمت می شنوند. سپس بازدید کنندگان به وسیله آسانسور در کمتر از 60 ثانیه به طبقه 102 برج برده می شوند جایی که سینمایی به نام دید ابدی قرار دارد.

 طبقه 101 برج کاملا در اختیار رستوران ها قرار داشته و 3 سالن بزرگ غذا خوری در این طبقه وجود دارد. رصد خانه اصلی در طبقه 100 که 381 متر ( معادل 1250 فوت ) بالا تر از سطح خیابان است قرار دارد و افق زیبای شهر نیویورک از این طبقه به راحتی  قابل مشاهده است. همچنین در رصد خانه اصلی صفحه ای به عرض 4.2 متر ( معادل 14 فوت )  قرار دارد که بازدیدکنندگان با ایستادن روی آن می توانند تصویر خیابان های پایین برج را با کیفیت بالا مشاهده کنند.

منبع

 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل