نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

حضور پارک‌ علم و فناوری البرز در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از شنبه نهم تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و پارک‌ علم و فناوری البرز با شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی خود در این نمایشگاه حضوری فعال و موثر دارد.

به گزارش سینا از روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری البرز، مهندس سیدمهران مهدوی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در این زمینه گفت: بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و دستاوردهای دانش بنیان، استارت آپی و فناورانه خود را به بازدیدکنندگان عرضه می نماید.

وی افزود: در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، شرکت‌های دانش‌بنیان به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در ادامه گفت: نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) فرصت ارزشمندی است تا فعالان عرصه فناوری (شرکت‌ها و استارتاپ‌های حوزه IT، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان) در آن حضور داشته باشند و با سایر همتایان خود به تعامل بپردازند، از ماموریت‌های مهم این نمایشگاه می‌توان به توسعه اقتصاد دیجیتال اشاره کرد.

مهندس مهدوی با تصریح اینکه پارک‌ علم و فناوری البرز هم در این نمایشگاه با تعداد قابل توجهی شرکت‌های دانش بنیان و فناور در این رویداد مهم مشارکت نموده و حضور دارد، اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۶ از غرفه پارک‌ علم و فناوری البرز تا روز سهشنبه ۱۲ تیرماه واقع در سالن ۴۰‌ غرفه ۹۴۰ بازدید کنند.

گفتنی است رویکرد بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) این است که بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود، بخش عمده‌ای از سرمایه در صنایع قدیمی‌تر هزینه شده و برگزاری این نمایشگاه بستری را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران بخشی از سرمایه خود را به سمت استارتاپ‌های جدید هدایت کنند.

خروج از نسخه موبایل