نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اهتزاز پرچم کنگره 15 هزار شهید فارس در دروازه قرآن

سینا

مراسم اهتزاز پرچم کنگره سرداران، امرا و ۱۵ هزار شهید استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 4 تیرماه در محل دروازه قرآن شیراز برگزار شد.

به گزارش سینا پرس فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم بیان داشت: درود می فرستیم به روان پاک ۱۵ هزار شهید در خون خفته استان فارس که این پرچم افتخاری که امروز بالای سر شیراز برافراشته شد به واسطه خون پاک و مطهر آنان نصیب مردم فارس شده است.

آیت الله لطف الله دژکام افزود: مسلما در آغاز فریاد بلند حق خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و بیدادگری از حلقوم نازنین امیرالمومنین علی(ع) بلند شده است و همه شهدا، مجاهدین و مومنین در ادامه راهی که آن وجود مقدس به بشریت نشان داده است قدم می زنند.

او ادامه داد: شهدا عهد بستند و عمل کردند و عده ای پشت سر آنها باید صادق باشند و راست بگویند و همان مسیر را بروند، اگر ما پرچم شهیدان را بر می افرازیم توقع آن است که ادامه دهنده آن مسیر باشیم.

بیاییم با همه شهیدان، با امام شهیدان و با امیر مومنان تجدید پیمان کنیم که هرچه هستیم در این راه نورانی که شهدا رفتند قدم بزنیم و انشاالله در آخرت خدا همراهی و همنشینی با شهیدان را از ما دریغ ندارد. دعا می کنیم تا همه ما به لطف الهی ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

خروج از نسخه موبایل