نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

صدور بیش از 85 هزار گواهینامه مهارتی بخش فرهنگ و هنر

بیش از 85 هزار گواهینامه مهارتی معتبر برای قبول شدگان در آزمون های جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر در خرداد ماه سال جاری صادر شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی معاونت هنری به نقل از دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل این دفتر در این باره گفت: دومین آزمون جامع و چهل و سومین آزمون ادواری بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 1403-1402 در دو بخش عملی و نظری از 16 تا 22 خرداد  ماه سال جاری در 31 استان و 93 حوزه امتحانی و 56 استاندارد مهارتی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از آزمون های جامع و ادواری بخش فرهنگ و هنر، حدود 53 هزار نفر و در مجموع  بیش از 154 هزار نفر- استاندارد شرکت کردند که رکوردی جدید در این زمینه محسوب می شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری ادامه داد: آزمون های بخش نظری به شیوه حضوری- برخط و آزمون های عملی به صورت حضوری زیر نظر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها برگزار و کلیه فرآیند اجرایی آزمون ها به صورت کاملاً سامانه ای و با کمترین دخالت انسانی انجام می پذیرد.

اسماعیلی تصریح کرد : پس از برگزاری آزمون ها، برای قبول شدگان در آزمون بیش از 85 هزار استاندارد مهارتی با کد اعتباری بین المللی صادر گردیده است و گواهینامه های مذکور برای تمامی افراد، پس از کسب آموزش های مهارتی و شرکت در آزمون های عمی و نظریِ سنجش مهارت صادر شده و از طریق سامانه azmoonehonar.farhang.gov.ir قابل دریافت است.

خروج از نسخه موبایل