نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بررسی کاربردهای پلاکت در پزشکی بازساختی

به گزارش ایسنا، علیرضا فارسی نژاد دبیر علمی سمینار پلاکت و پزشکی بازساختی ایران با اشاره به کاربردهای پلاکت در پزشکی بازساختی، گفت: کمیته پلاکت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی با همکاری گروه هماتولوژی و بانک خون دانشگاه علوم پزشکی کرمان اولین سمینار پلاکت و پزشکی بازساختی ایران را برگزار می‌کند.

وی محوریت این سمینار را کاربرد پلاکت در بیماری‌های پوست، اورولوژی، دندانپزشکی، جراحی، ناباروری، طب فیزیکی و چشم پزشکی ذکر کرد و افزود: انتقال دانش جدید و تجربیات گوناگون اساتید، اندیشمندان، پژوهشگران و محققان، پیرامون پلاکت و کاربردهای آن، محور اصلی این سمینار تعیین شده است.

به گفته فارسی نژاد، سخنرانی‌های کلیدی و کاربردی و نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، از دیگر برنامه‌های جنبی این سمینار است.

دبیر علمی پلاکت و پزشکی بازساختی ایران با اشاره به برنامه کارگاه کاربرد فرآورده‌های پلاکتی در پزشکی باز ساختی در این سمینار، خاطر نشان کرد: در این سمینار کارگاه‌های «تهیه چسب فیبرینی»، «تزریق توام سلول‌های چربی»، «آشنایی و کار با دستگاه‌های آفرز» و «تهیه انواع فرآورده‌های پلاکتی جهت مصارف دندانپزشکی» برگزار می‌شود.

اولین سمینار پلاکت و پزشکی بازساختی ایران در روزهای 20 و 21 بهمن ماه جاری در سالن همایش‌های بانک ملت کرمان برگزار خواهد شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل